Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

haha, då har du inte aktivt valt det iaf! =) köp nya byxor rekommenderar jag! 😉 Eller ett snyggt skärp...

Jag hittade min gamla sommargarderob med prylar jag lagt undan när jag gick UPP i vikt, och en del satt fint nu, annat var för stort. Kul iaf att j

Ja känner också igen mig på det där, Anna, att det är lätt att äta, inte för mycket för att hålla vikten, men tillräckligt mycket för att inte gå ner i vikt. Nu har jag minskat på intaget och går ner, sakta men säkert.

precis det är så att man äter så mkt som man egentligen ska, vilket ju är hälsosamt i sig. =) Mne inte det man vill om man vill ned i vikt! =)

Jag minskade med för lite mer än en vecka sedan och har verkligen sett resultat, jag har gått ned ca 2 kilo sed

Börjat inventera förrådet av sommarkläder, hittar det jag hade förra sommaren och funderar på vad som ska dumpas och vad jag kan sy in eller om jag ska leta reda på någon som kan sy in det snyggare och proffsigare än jag, måste röja i högarna!
Jag vill i

jag hittade kläder i garderoben nu som satt perekt, sommaren är räddad! Köpte massa linnen, shorts och byxor förra året eller före dess (?) som då var för små, men jag skulle klämma mig i dem... bra, för nu satt de perfekt, en del var för stort dock. =)

Anna, samma här. Innan gick ja ner typ 0,2 i veckan men åt då tydligen för mycket. Nu har ja minskat lite bara (typ 3-400 cal) och gått ner ca 2 kg på 2 veckor. Man vet ju hur man ska göra..man bara glömmer bort 😉

det går i perioder med hur sund man orkar vara? ibland behöver man lite mer att tugga på eller blir sugen på grejer, svårare avstå då! =)

Vi har väl hittat rätt tid nu! 😉

Misstänker att det ligger högar med sommarkläder gömda som vid olika tillfällen åkt ner i förrådslådor för att det var höst och vi har lite garderober ... En del troligen hopplöst omodernt, eller fel i storleken.

Nu har jag läst igenom hela tråden *pust*...är inte direkt någon färsking inom träningsområdet men ganska ny här.

Var på väg att skriva några svar och frågor men började tänka tillbaka ett par generationer för ett ögonblick...hur levde farfar och farfars

Du har nog rätt i det där Linus 🙂

Med tillägget: gör som våra förfäder gjorde; gå 15 km till jobbet, hugg 50 kbm ved till vintern, odla din egen potatis och gräv fårorna för hand samt rensa ogräset utan kemikalier. Skaffa också ett par kor till kött o