Quote from Funbeat user on 20 April 2006, 15:42Jag har tämligen breda höfter, men har ändå aldrig gillat de låga midjorna. Dessutom finns det ju låg midja och låg midja, såg skräckexempel i helgen där den låga midjan hade just den effekt jag trodde stringtrosor predikas som räddningen för att slippa,
Jag har tämligen breda höfter, men har ändå aldrig gillat de låga midjorna. Dessutom finns det ju låg midja och låg midja, såg skräckexempel i helgen där den låga midjan hade just den effekt jag trodde stringtrosor predikas som räddningen för att slippa,
Quote from Linda Ryen on 20 April 2006, 15:58Jag håller med Stina...gillar inte att bli kvävd när jag sitter ner...men har inte så låg midja att röven hänger utanför...lagom ...klär min bak..
Jag håller med Stina...gillar inte att bli kvävd när jag sitter ner...men har inte så låg midja att röven hänger utanför...lagom ...klär min bak..
Quote from Jan Lundquist on 20 April 2006, 16:21Mina favvojeans (Lee) är väldigt låga fram men högre bak så inte trosan sticker upp 🙂
Mina favvojeans (Lee) är väldigt låga fram men högre bak så inte trosan sticker upp 🙂
Quote from Ulf Stider on 20 April 2006, 16:36Det konstiga är att man efter att ett mode har funnits ett tag bär det utan att blinka fast man sa att man ALDRIG skulle se ut så.
Så var det tex när stuprörsjeans blev modernt efter de utsvängda.
Så där, nu vet ni hur gamma jag är 😉
Det konstiga är att man efter att ett mode har funnits ett tag bär det utan att blinka fast man sa att man ALDRIG skulle se ut så.
Så var det tex när stuprörsjeans blev modernt efter de utsvängda.
Så där, nu vet ni hur gamma jag är 😉
Quote from Sven Westergren on 20 April 2006, 16:40fornanina jeansen e snygga.. de har modeller som både e suuuperlåga och de som är relativt höga.. (inte mamma-byxa höga)
fornanina jeansen e snygga.. de har modeller som både e suuuperlåga och de som är relativt höga.. (inte mamma-byxa höga)
Quote from Cliff Barnes on 20 April 2006, 17:21Jag tycker att det har dykt upp någonslags mellanting i affärerna: jeans med halvhöga (normala) midjor, men som istället för att sitta åt i midjan sitter åt mitt över rumpan, med effekten att de (läs: vi 😉 ) som har ordentligt med rumpa ser ut som att vi
Jag tycker att det har dykt upp någonslags mellanting i affärerna: jeans med halvhöga (normala) midjor, men som istället för att sitta åt i midjan sitter åt mitt över rumpan, med effekten att de (läs: vi 😉 ) som har ordentligt med rumpa ser ut som att vi
Quote from Mikael Hildingsson on 27 April 2006, 15:41En sak som är lite svår med fettförbränning är att man blir så mycket hungrigare när man tränar. Jag tror att jag skulle ha mindre fett om jag tränade mindre.. eller kanske inte. Jag vet inte. Vad tror ni?
En sak som är lite svår med fettförbränning är att man blir så mycket hungrigare när man tränar. Jag tror att jag skulle ha mindre fett om jag tränade mindre.. eller kanske inte. Jag vet inte. Vad tror ni?
Quote from Fredrik Närenfors on 27 April 2006, 20:52Jag tror att det är sak samma. Dvs kroppen kompenserar för ökad fettförbränning genom att höja aptiten så vi äter mer.
Jag tror att det är sak samma. Dvs kroppen kompenserar för ökad fettförbränning genom att höja aptiten så vi äter mer.
Quote from Magnus Ahlstrand on 6 May 2006, 10:04Det är lätt att man överäter när man tränar mkt tycker jag, ellr iaf äter lika mkt som man gör av med. stod still väldigt länge därför, men satte ny fat och reglerade matintaget förra veckan - det gav resultat direkt. Dels har jag gått ned i vikt men sen
Det är lätt att man överäter när man tränar mkt tycker jag, ellr iaf äter lika mkt som man gör av med. stod still väldigt länge därför, men satte ny fat och reglerade matintaget förra veckan - det gav resultat direkt. Dels har jag gått ned i vikt men sen
Quote from Christian Wahlberg on 6 May 2006, 15:23Det där känner jag igen Anna på många sätt. Tog oxå tag i överätningen förra veckan och ser resultat direkt.
Känner igen mig på halva din modebeskrivning. Jag är dubbel tonåring och visar kalsongerna. Mest för att mina gamla kläder glappar och jag inte h
Det där känner jag igen Anna på många sätt. Tog oxå tag i överätningen förra veckan och ser resultat direkt.
Känner igen mig på halva din modebeskrivning. Jag är dubbel tonåring och visar kalsongerna. Mest för att mina gamla kläder glappar och jag inte h