Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumFettförbränningSå här är det
You need to log in to create posts and topics.

" Är det någon som provat/sett de färdigrullade men ostekta köttbullarna som kommer i en likadan förpackning som köttfärsen?"

Nä, men jag har sett färdigformade hamburgare likadant. Har alltid undrat varför nån skulle köpa dem? Jag tycker liksom det är k

Färdiga hamburgarna har vi blivit stammisar på, de håller ihop bättre än egenplattade, och har man brått så är de rätt bra. Iaf köper maken dem rätt ofta.
Såg köttbullarna ffgg i helgen, men har inte testat. Hamburgarna tycker iaf jag är lite väl salta,

Per: geggigt! =(

Å andra sidan, slår vad om att färdigrullat har socker i.

Anna. Jag törs inte sätta emot 🙂

🙂

Jag behöver återhämta mig efter ett lopp jag sprang igår, är helt slut, trött, ont i lårmuskler, stel... vad ska jag äta idag anser ni och varför? Och är det ok att jag ligger på underskott för fettförbränning som jag brukar eller är det sämre för kroppen

Ät som vanligt du. Återhämtningsmaten är nog viktigast just direkt efter loppet. Sen är det vanligt käk som gäller.

ja det har du rätt i.

Funderade bara på om man även borde tänka i efterhand så här då jag känner mig lite sliten, vill inte dra på mig fler infektioner eller annat strunt. Så jag ska vila och äta vanligt.

Thanx. 🙂

En sak att tänka på kanske. Kroppen behöver lika mycket protein de dagar vi inte tränar som när vi tränar. I motsats till kolhydrater.
Så ät gärna proteinrikt.

Jo ett skäl till för de färdigformade burgarna/köttbullarna, det är inte alltid de har den finmalda färsen, eller det har iaf varit dåligt med den ibland, undrar om det inte bättrat sig nu?