Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:35Sadelskola minsan.
Då börjar vi bocka av:
VAL AV STORLEK PÅ CYKEL - Gjorde killen på cykloteket.
SADELNS HÖJD - Samma som ovan. Fick cykla hur länge som helst på en trainer för att han skulle ställa in diverse saker..
SADELNS VINKEL - den är rak.
SAD
Sadelskola minsan.
Då börjar vi bocka av:
VAL AV STORLEK PÅ CYKEL - Gjorde killen på cykloteket.
SADELNS HÖJD - Samma som ovan. Fick cykla hur länge som helst på en trainer för att han skulle ställa in diverse saker..
SADELNS VINKEL - den är rak.
SAD
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 12:38Nu ser vi alla en inre bild hur Linda sitter med rumpan bar på wellpapp på toan på jobbet. 😉
Nu ser vi alla en inre bild hur Linda sitter med rumpan bar på wellpapp på toan på jobbet. 😉
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:40Haha jag ska bara ta mig till jobbet först, och det blir fan inte cykel.. nu får rumpan vila till förmån för springpendeln .-)
Haha jag ska bara ta mig till jobbet först, och det blir fan inte cykel.. nu får rumpan vila till förmån för springpendeln .-)
Quote from Rasmus Olsson on 6 May 2010, 12:41Ja, springa kan du bevisligen!
Ja, springa kan du bevisligen!
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 12:59Linda då har du ju inte så ont
Linda då har du ju inte så ont
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:01HR, Jag har inte när jag cyklar, inte när jag springer 🙂
HR, Jag har inte när jag cyklar, inte när jag springer 🙂
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:09Man kan vila rumpan ibland, typ håll upp en 4-5 dagar innan du prövar på nytt.
Man kan vila rumpan ibland, typ håll upp en 4-5 dagar innan du prövar på nytt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:18Står man ut med smärtan i fem minuter så brukar den ge med sig (hv)
Står man ut med smärtan i fem minuter så brukar den ge med sig (hv)
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:20Byt sadel till en passar eller en BROOKS lädersadel.
Byt sadel till en passar eller en BROOKS lädersadel.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:21Om sadeln är rätt inställd och du har ett par bra cykelbyxor (samt mätt bakdel och knåpat med wellpapp) återstår nog bara att lida ett tag till dess kroppen vant sig vid denna nya påfrestning! =)
Om sadeln är rätt inställd och du har ett par bra cykelbyxor (samt mätt bakdel och knåpat med wellpapp) återstår nog bara att lida ett tag till dess kroppen vant sig vid denna nya påfrestning! =)