Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:23Varför skulle just den första av de hundratals modellerna vara den bäst lämpade?
Varför skulle just den första av de hundratals modellerna vara den bäst lämpade?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 13:27Byta sadel är naturligtvis ett alternativ. Men är man ovan att cykla längre sträckor tror jag att man får räkna med lite smärta i början oavsett hur bra anpassad sadeln är.
Byta sadel är naturligtvis ett alternativ. Men är man ovan att cykla längre sträckor tror jag att man får räkna med lite smärta i början oavsett hur bra anpassad sadeln är.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 16:23Jag räknar trehundra för att få bra stuk på en. Det borde de flesta klara på ett par månader med tanke på de andra trådarna om pumpvikt och dylikt.
Fast sedan är det väldigt behagligt.
Jag räknar trehundra för att få bra stuk på en. Det borde de flesta klara på ett par månader med tanke på de andra trådarna om pumpvikt och dylikt.
Fast sedan är det väldigt behagligt.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 18:18Komponenter kommer och går, men en Brooks sadel ... den har man med sig för livet.
Jag har ett par gamla franska Ideale också. De fungerar fortfarande fint och de är mer än 25 år gamla.
Komponenter kommer och går, men en Brooks sadel ... den har man med sig för livet.
Jag har ett par gamla franska Ideale också. De fungerar fortfarande fint och de är mer än 25 år gamla.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 18:30kör ni med brooks på lvg cykeln?
kör ni med brooks på lvg cykeln?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:21japp! .... så klart
japp! .... så klart
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:36Trodde att de enbart fanns i typ gubb/tant cykel modell men
såg att Daniel Säfström hade en "räsigare" på sin cykel, såg rätt bra ut.
Trodde att de enbart fanns i typ gubb/tant cykel modell men
såg att Daniel Säfström hade en "räsigare" på sin cykel, såg rätt bra ut.
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:36Är dom sköna? dyra?
Är dom sköna? dyra?
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:40svar på fråga 1: ja
svar på fråga 2: milkostnaden är försumbar med tanke på att du har den livet ut
svar på fråga 1: ja
svar på fråga 2: milkostnaden är försumbar med tanke på att du har den livet ut
Quote from Funbeat user on 6 May 2010, 19:42Ja, de är helt utformade efter ditt arschlee när du har kört in den.
Swift är en trevlig variant.
Ja, de är helt utformade efter ditt arschlee när du har kört in den.
Swift är en trevlig variant.