Quote from Guest on 31 March 2011, 14:20Jag är grönare än grönast. Jag har i hela mitt liv intalat mig att jag kan inte springa. Jag kan inte. Jag kan inte. Jag kan inte. För 3 dagar sen hade jag aldrig sprungit/joggat. Aldrig. Visst några meter på skolgymnasitiken för några år sen eller några
Jag är grönare än grönast. Jag har i hela mitt liv intalat mig att jag kan inte springa. Jag kan inte. Jag kan inte. Jag kan inte. För 3 dagar sen hade jag aldrig sprungit/joggat. Aldrig. Visst några meter på skolgymnasitiken för några år sen eller några
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 14:30Förresten, en sak till. Jag är lite orolig också för det är i perioder något skumt med mitt knä. Det känns som att det rör sig i knät, vet inte hur jag ska förklara. Att något är lite glappt. Det gör inte ont eller nåt det bara känns väldigt obehagligt, j
Förresten, en sak till. Jag är lite orolig också för det är i perioder något skumt med mitt knä. Det känns som att det rör sig i knät, vet inte hur jag ska förklara. Att något är lite glappt. Det gör inte ont eller nåt det bara känns väldigt obehagligt, j
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 15:43Jag slår gärna ett slag för det här nybörjarprogrammet: http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=977
Jag körde det själv förra året när jag gav mig den på att jag skulle kunna börja springa igen efter knäskador. Jag tror inte att jag ha
Jag slår gärna ett slag för det här nybörjarprogrammet: http://www.funbeat.se/programs/show.aspx?TrainingProgramID=977
Jag körde det själv förra året när jag gav mig den på att jag skulle kunna börja springa igen efter knäskador. Jag tror inte att jag ha
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:01Härligt att komma igång med löpningen! Tycker att det är ett bra sätt som du har, börja gå och sedan jogga lite sedan gå, med sådana intervaller känner du snart att du kan springa lite längre alternativt snabbare mellan gångpartierna.
Jag vet vad du men
Härligt att komma igång med löpningen! Tycker att det är ett bra sätt som du har, börja gå och sedan jogga lite sedan gå, med sådana intervaller känner du snart att du kan springa lite längre alternativt snabbare mellan gångpartierna.
Jag vet vad du men
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:11Tänk bara att ta det lugnare än du känner att du klarar av.
Konditionen och muskelstyrkan förbättras mycket snabbare än vad knän, vrister, hälsenor osv... gör. Så det är lätt att skada sig.
Så ta det riktigt lugnt i början innan du ökar farten eller d
Tänk bara att ta det lugnare än du känner att du klarar av.
Konditionen och muskelstyrkan förbättras mycket snabbare än vad knän, vrister, hälsenor osv... gör. Så det är lätt att skada sig.
Så ta det riktigt lugnt i början innan du ökar farten eller d
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:20Bra Camilla! Kör på med löpningen på det sätt du trivs med.
Förmodligen kommer du få flera råd här strax om att springa intervaller. Strunta i dem. Det råkar vara mode i år att uttala ordet "intervaller". Hade du ställt frågan för två år sedan så skulle
Bra Camilla! Kör på med löpningen på det sätt du trivs med.
Förmodligen kommer du få flera råd här strax om att springa intervaller. Strunta i dem. Det råkar vara mode i år att uttala ordet "intervaller". Hade du ställt frågan för två år sedan så skulle
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:35Tror nog Camilla menade "gå-jogga"-intervaller
Tror nog Camilla menade "gå-jogga"-intervaller
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:42Ja, sådana intervaller är förstås helt OK.
Ja, sådana intervaller är förstås helt OK.
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 16:43Okej, härligt med så mycket svar!
Jag ska kika på programmet.
Jag bor tyvärr i Gävle så det är inte i närheten.
Och ja, jag ska väl fortsätta ungefär som vanligt då och se vad det tar mig 🙂
Okej, härligt med så mycket svar!
Jag ska kika på programmet.
Jag bor tyvärr i Gävle så det är inte i närheten.
Och ja, jag ska väl fortsätta ungefär som vanligt då och se vad det tar mig 🙂
Quote from Funbeat user on 31 March 2011, 18:08bor du i Gävle måste jag bara tipsa om att F&S drar igång jogg/start nästa vecka. Det kanske kan vara något ?
bor du i Gävle måste jag bara tipsa om att F&S drar igång jogg/start nästa vecka. Det kanske kan vara något ?