Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSöker tips
You need to log in to create posts and topics.

Jo tack, jag har det bra. Hur har du det själv?

Jag vilar mitt fall som det heter på Nysvenska.

Grabbar, kom upp ur sandlådan. 🙂

Personligen är jag väldigt förtjust i min Suunto som jag haft i flera år. Jag tror aldrig jag haft en och samma sportklocka så länge som den här. Den är otroligt mycket smidigare än Garmins modeller (e.g. jag behöver inte ladda den) och fungerar bättre än

Kan som väldigt många andra här varmt rekommendera Garmin. Har haft min 305 i snart fyra år och den fungerar utmärkt.

Hej!

Jag har en känsla av att många som ger upp kör för hårt. Att de bara hoppar i skorna och springer tills de tröttnar/inte orkar längre.

"Bryt ned" passet så du får tydliga skillnader mellan uppvärmning/träning/nedvarvning.

Spring 2 km riktigt, rik

Ang löparklocka, jag ÄLSKAR min Garmin 305, även om den är extremt stor och klumpig (tror den passar killar bättre, som har lite grövre handleder)

305an är en klump. borde gjorts med en smalare boett för god funktion. Gillar min polarklocka bättre, den har en tydlig design inriktad på att passa en tjej; men den har andra funktioner, så i mitt fall är de bra till olika saker.

Skall se till att springa lite kortare rundor ett ta framöver. Ang pulsklocka s är det en djungel det är väll bara att bestämmasig för en modell hoppas och be till högre makter att den passar mig. 🙂