Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSökhjälp
You need to log in to create posts and topics.

12

För mig stämde den otroligt bra, ja had elite kul åt det. Fast jag tog senaste tiden på 10km (tjejmilen) 56:23 och fick upp nåt på 4:25 på en mara, och min mara jag sprang i somras blev 4:27. Det var rätt nära eller hur?
Men sen kanske det snarare bara pe

Hm, Karin. Du kan få byta min miltid mot din marathontid om du vill 😉
Skämt åsido så är väl det här ännu ett strålande exempel på hur olika man fungerar som löpare. Tur är väl det. Tänk vad tomt det hade varit på sådana här sidor annars och vad lite som

Det gäller lyckligtvis bara om din halvmarakapacitet är 2.07 den 31 maj 2008. Om det är en tid du gjorde förra sommaren så har du säkert förbättrat dig mycket sedan dess. (t+)

Tack Pontus! 🙂

...och därmed bestämde hon sig för Kungsholmen Runt...

Hoppas tabellen stämmer! Då skall jag som sprang marathon nyligen på 4:00:15 lätt klara min målsättning att springa Göteborgsvarvet på 1:45. Men är och andra sidan inte helt säker på att jag idag skulle klara milen på 46-47 minuter. Måste så fort mitt knä

De där riktvärdena ska nog tas med en nypa salt ändå, klart ni klarar era mål, om de är realistiska för er och ni satsar på att nå dem. Som Maria sa, tur är väl att vi alla är olika! Man får bara hitta sin grej, och bli nöjd 🙂

12