Quote from Guest on 11 January 2009, 19:41Tänkte bara slänga ut en hook och höra om någon har lust att göra sällis på nån långpanna framöver. +20km i det underbart coola tempot av 6:00-6:30 är det som erbjuds. Jag börjar tycka det är lite småsegt att springa själv hela tiden så vad sägs?
Bor söd
Tänkte bara slänga ut en hook och höra om någon har lust att göra sällis på nån långpanna framöver. +20km i det underbart coola tempot av 6:00-6:30 är det som erbjuds. Jag börjar tycka det är lite småsegt att springa själv hela tiden så vad sägs?
Bor söd
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 19:51Klart jag är på. Vi killar måste hålla ihop.
Klart jag är på. Vi killar måste hålla ihop.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 19:52Peter. Du är väl tillräckligt kärring för att klassas som fruntimmer..
Peter. Du är väl tillräckligt kärring för att klassas som fruntimmer..
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 19:53Underbart Peter. Första gången jag skrattade högt a la Funbeat.//Kjell :-D.
Underbart Peter. Första gången jag skrattade högt a la Funbeat.//Kjell :-D.
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:00Stockholmsmarans 2:a varv nån söndag framöver med kläd-/värdesaksförvaring och efterföljande mys i mitt gyms bastu vid Mariatorget? 🙂 Jag fixar gratis inträde till gymmet....
Stockholmsmarans 2:a varv nån söndag framöver med kläd-/värdesaksförvaring och efterföljande mys i mitt gyms bastu vid Mariatorget? 🙂 Jag fixar gratis inträde till gymmet....
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:01Det är taget Hurten!
Det är taget Hurten!
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:02Mys i bastun? Nu MÅSTE jag med!
Mys i bastun? Nu MÅSTE jag med!
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:02Kul! 😀 Jag måste bara bli av med min envisa hosta innan jag vågar mig ut på långpass ute, men det måste väl ge med sig snart. 🙂
Kul! 😀 Jag måste bara bli av med min envisa hosta innan jag vågar mig ut på långpass ute, men det måste väl ge med sig snart. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:03Peter: Det är separat herrbastu..... Men du kan ju mysa där, du ville ju hålla ihop med killarna! 😉
Peter: Det är separat herrbastu..... Men du kan ju mysa där, du ville ju hålla ihop med killarna! 😉
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 20:04Skrik till när du är frisk så styr vi upp en liten tur 🙂
Skrik till när du är frisk så styr vi upp en liten tur 🙂