Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Självklart vrålar jag till! 🙂

Peter: Inte vara ledsen..... (L)

Jag hänger gärna med om c:a en månad eller så, just nu så harvar jag på med mina 5k pass. Men passens längd ska ju bli längre helt klart!

Jag kan varken springa i sexfart eller två mil - är det okej att haka på i bastun efter eget utfört långpass?

Självklart Lena! 🙂 Du och Peter kanske kan göra en kortare sväng tillsammans?

Ja, jag hänger gärna på också. Jag försöker dra ut på ett långpass varannan helg framöver. Idag gjorde jag en runda i de södra förorterna (Skogås-Trånkan-Sköndal-Enskede-Gullmars-Gubbängen-Farsta-Hem) på 33 km och i 6:20-tempo. Lite sällskap utmed vägen h

Då kanske om 14 dagar skulle passa? Då lär väl min hosta gett med sig... 🙂

Jag är på!
Och utgår gärna från Mariatorget. Tränar redan på SAGA, som jag antar är gymmet det talas om, och behöver inte fixas in gratis i bastun 😀
Låter som ett ypperligt tillfälle att träffa Peter och herr Backlöpare igen (inte i bastun alltså, utan

Kul Emma! Jasså, tränar du där också! Undrar om vi setts där någongång, jag tränar på luncherna. Visst är det ett kanongym? 🙂

Japp, SAGA är ett kanonställe. Det allra bästa är att jag har en minut dit hemifrån.. Tränar aldrig på luncherna tyvärr men om du någon gång är där på kvällarna är väl chansen iallafall befintlig att vi setts. Nu hoppas jag att vi ses på ett långpass fram

Linda:
Söder om söder här också, men du är alldeles för snabb för mig!
Jag kan tänka mig att hänga på dig en bit av ditt långpass för att träna lite tempo 🙂