Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 10:57jag är gärna med i snigelgruppen!
jag är gärna med i snigelgruppen!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 11:00Krister, Fredrikas 7-7:30grupp kanske passar? Var beredd på en njutbar pilgrimsfärd i Maffes prisbelönta och högt vördade fotspår.
Krister, Fredrikas 7-7:30grupp kanske passar? Var beredd på en njutbar pilgrimsfärd i Maffes prisbelönta och högt vördade fotspår.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:02Gymmet förvarnat och vi är hjärtligt välkomna. 🙂
Gymmet förvarnat och vi är hjärtligt välkomna. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:25har läst igenom tråden och försöker se om det är sagt något datum men hittar inget?
har läst igenom tråden och försöker se om det är sagt något datum men hittar inget?
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:27Inget datum klart än. Jag snackar ihop mig med hurtbulle och sen startar vi en officiell tråd om det med hålltider och intresseanmälan 🙂
Inget datum klart än. Jag snackar ihop mig med hurtbulle och sen startar vi en officiell tråd om det med hålltider och intresseanmälan 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:43Åh, jag vill gärna också vara med och springa i "lite lugnare, lite kortare-gruppen"! Skulle vara jättekul med draghjälp!
Åh, jag vill gärna också vara med och springa i "lite lugnare, lite kortare-gruppen"! Skulle vara jättekul med draghjälp!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:45Elli: Vi kommer ju springa inne i Stockholm, så det är bara att ta med månadskortet och hoppa av när det känns lämpligt. 🙂
Elli: Vi kommer ju springa inne i Stockholm, så det är bara att ta med månadskortet och hoppa av när det känns lämpligt. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 13:49Fia-Lotta: Helt perfekt!
Fia-Lotta: Helt perfekt!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 17:53Jag kan tänka mig att vara med i en matcho-light-grupp. Beroende på vilket tempo det är förstås. 🙂
Jag kan tänka mig att vara med i en matcho-light-grupp. Beroende på vilket tempo det är förstås. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 18:13Tempo runt 6:00-6:20, räknas det som Maffe Intensive det? För där nånstans vill jag va...
Tempo runt 6:00-6:20, räknas det som Maffe Intensive det? För där nånstans vill jag va...