Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 16:46>visst borde det vara lättare om jag hängde på ett gäng istället för att springa själv?
Med en faktor 10 ungefär.
>visst borde det vara lättare om jag hängde på ett gäng istället för att springa själv?
Med en faktor 10 ungefär.
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 17:09Ska man vara noga så får du nog lov att springa själv men du behöver ju inte springa ensam 🙂
Ska man vara noga så får du nog lov att springa själv men du behöver ju inte springa ensam 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 11:52Saga på M-torget när? jag hittar inte tid och datum i tråden?
Jag skall nog föröka henka!
Saga på M-torget när? jag hittar inte tid och datum i tråden?
Jag skall nog föröka henka!
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 12:36Då fick jag det till 17 maffesniglar, 1 supermacho och 2 macho-light (låter som en beställning på Quick).
Det är ganska könsuppdelat det här. De sjutton sniglarna består av 14 unga damer och 3 kärringar (Peter N, Sonic Å o Micke B). Macho-varianterna är
Då fick jag det till 17 maffesniglar, 1 supermacho och 2 macho-light (låter som en beställning på Quick).
Det är ganska könsuppdelat det här. De sjutton sniglarna består av 14 unga damer och 3 kärringar (Peter N, Sonic Å o Micke B). Macho-varianterna är
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:10Kanske haka på dem som ska köra TEC-liknande långpass?
Fast då är det ju rätt långt till Mariatorgets bastu efteråt förstås...
Kanske haka på dem som ska köra TEC-liknande långpass?
Fast då är det ju rätt långt till Mariatorgets bastu efteråt förstås...
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:47Det är ju Linda som har dragit igång det här och hon är förkyld och vill vänta ett tag innan vi kör. Tycker hon kan få styra över datum. Prel datum är satt till 8/2, men Linda lägger ut en blänkare när det är bestämt. Jag kan inte heller den 24-25/1.... :
Det är ju Linda som har dragit igång det här och hon är förkyld och vill vänta ett tag innan vi kör. Tycker hon kan få styra över datum. Prel datum är satt till 8/2, men Linda lägger ut en blänkare när det är bestämt. Jag kan inte heller den 24-25/1.... :
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:50Just 25/1 är det föredrag på TSM. Annars kan jag lätt skippa TSM-träningen en söndag för en sån här sak.
Just 25/1 är det föredrag på TSM. Annars kan jag lätt skippa TSM-träningen en söndag för en sån här sak.
Quote from Therese Linner on 14 January 2009, 13:52Jag håller med Peter här...kan lätt skippa TSM om det vankas bastu! (H:)
...och trevligt sällskap. (L)
Jag håller med Peter här...kan lätt skippa TSM om det vankas bastu! (H:)
...och trevligt sällskap. (L)
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:538/2 låter kanon för min del
och självklart ska vi vänta in Linda, det är ju hennes pass från början 🙂
8/2 låter kanon för min del
och självklart ska vi vänta in Linda, det är ju hennes pass från början 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:55och hon får ju agera navigator såklart, hon hittar ju i tassemarkerna söder om stan.
och hon får ju agera navigator såklart, hon hittar ju i tassemarkerna söder om stan.