Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 13:568/2 är redan inbokat i kalendern! + sovtid på lördagkvällen, inget ska komma i vägen för det nu.
8/2 är redan inbokat i kalendern! + sovtid på lördagkvällen, inget ska komma i vägen för det nu.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:03Peter: Alla som sprungit Stockholm marathon lär väl hitta. 🙂 Jag har också lovat gymmet att vara närvarande så det är bra om jag kan också. 8/2 är perfekt för mig. 🙂
Peter: Alla som sprungit Stockholm marathon lär väl hitta. 🙂 Jag har också lovat gymmet att vara närvarande så det är bra om jag kan också. 8/2 är perfekt för mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:04Javisst, låt oss vänta ut Lindas tillfrisknande. Jag har dock noterat från tidigare sådana här försök att om man ger folk en kortare planeringshorisont än 1 vecka så blir frånfallet stort och segar man ut på det för länge så glöms det bort.
Javisst, låt oss vänta ut Lindas tillfrisknande. Jag har dock noterat från tidigare sådana här försök att om man ger folk en kortare planeringshorisont än 1 vecka så blir frånfallet stort och segar man ut på det för länge så glöms det bort.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:06Linda har lovat lägga ut det under tävlingar så att man kan lägga in det i kalendern och få rapporterna samlade i efterskott :-). Synd om den som glömmer bort - jag glömmer inte något så här kuligt i alla fall. 🙂
Linda har lovat lägga ut det under tävlingar så att man kan lägga in det i kalendern och få rapporterna samlade i efterskott :-). Synd om den som glömmer bort - jag glömmer inte något så här kuligt i alla fall. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:06Ojdå, där rasslade det till medans jag skrev mitt inlägg. 8/2 funkar bra.
Ojdå, där rasslade det till medans jag skrev mitt inlägg. 8/2 funkar bra.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 14:33Linda och Fia-Lotta bestämmer ALLT! Queen of långpasset och Queen of bastun.
/Queen of tempot i maffegruppen
Linda och Fia-Lotta bestämmer ALLT! Queen of långpasset och Queen of bastun.
/Queen of tempot i maffegruppen
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 12:03Ikväll släpps all info. Men sikta in er på den 8/2 🙂 Fasen va kul vi ska ha!
Ikväll släpps all info. Men sikta in er på den 8/2 🙂 Fasen va kul vi ska ha!
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 19:46Sådär ja. Mer info om första långpassdöden finns här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=373845
Sådär ja. Mer info om första långpassdöden finns här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=373845
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 23:22OK, jag är på. Min personlige tränare (=jag själv) säger att jag borde springa minst 35 km den dan så jag ska försöka gå upp iih tidigt den 8/2 och springa in till Mariatorget hemifrån. det handlar om cirkus 18 km så det blir att ta till vikingaargument f
OK, jag är på. Min personlige tränare (=jag själv) säger att jag borde springa minst 35 km den dan så jag ska försöka gå upp iih tidigt den 8/2 och springa in till Mariatorget hemifrån. det handlar om cirkus 18 km så det blir att ta till vikingaargument f
Quote from Funbeat user on 16 January 2009, 09:04Tyvärr inte vägg i vägg. Du får knacka väääääldigt hårt för att vi ska höra!
Tyvärr inte vägg i vägg. Du får knacka väääääldigt hårt för att vi ska höra!