Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

8/2 är redan inbokat i kalendern! + sovtid på lördagkvällen, inget ska komma i vägen för det nu.

Peter: Alla som sprungit Stockholm marathon lär väl hitta. 🙂 Jag har också lovat gymmet att vara närvarande så det är bra om jag kan också. 8/2 är perfekt för mig. 🙂

Javisst, låt oss vänta ut Lindas tillfrisknande. Jag har dock noterat från tidigare sådana här försök att om man ger folk en kortare planeringshorisont än 1 vecka så blir frånfallet stort och segar man ut på det för länge så glöms det bort.

Linda har lovat lägga ut det under tävlingar så att man kan lägga in det i kalendern och få rapporterna samlade i efterskott :-). Synd om den som glömmer bort - jag glömmer inte något så här kuligt i alla fall. 🙂

Ojdå, där rasslade det till medans jag skrev mitt inlägg. 8/2 funkar bra.

Linda och Fia-Lotta bestämmer ALLT! Queen of långpasset och Queen of bastun.

/Queen of tempot i maffegruppen

Ikväll släpps all info. Men sikta in er på den 8/2 🙂 Fasen va kul vi ska ha!

Sådär ja. Mer info om första långpassdöden finns här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=373845

OK, jag är på. Min personlige tränare (=jag själv) säger att jag borde springa minst 35 km den dan så jag ska försöka gå upp iih tidigt den 8/2 och springa in till Mariatorget hemifrån. det handlar om cirkus 18 km så det blir att ta till vikingaargument f

Tyvärr inte vägg i vägg. Du får knacka väääääldigt hårt för att vi ska höra!