Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 18:48Hoppa av? Enda skälet till att jag vill vara med är få hoppa på. När det blir dags för bastun alltså.
Hoppa av? Enda skälet till att jag vill vara med är få hoppa på. När det blir dags för bastun alltså.
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 18:53Hoppa? Inte på mej va? Aj, aj, aj! 😉 Tänk på att jag är liten å klen å går på kyllingaben! 😉
Hoppa? Inte på mej va? Aj, aj, aj! 😉 Tänk på att jag är liten å klen å går på kyllingaben! 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 19:50Peter kanske anmäler sig frivilligt? 😉
Peter kanske anmäler sig frivilligt? 😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:38Jag vill väldigt väldigt gärna haka!
Snigelgrupp passar förträffligt 🙂
Blir det fler tillfällen är vi hjärtligt välkomna att byta om & basta på mina gym; nautilus solna eller nautilus vasastan!
Jag vill väldigt väldigt gärna haka!
Snigelgrupp passar förträffligt 🙂
Blir det fler tillfällen är vi hjärtligt välkomna att byta om & basta på mina gym; nautilus solna eller nautilus vasastan!
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:50Lena: 😀 Vi får vänta och se.... 😉
Frida: Kul - det ambulerande springgänget. På det här sättet kanske vi får se alla gym i Stockholmsområdet.... 🙂
Lena: 😀 Vi får vänta och se.... 😉
Frida: Kul - det ambulerande springgänget. På det här sättet kanske vi får se alla gym i Stockholmsområdet.... 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:59Ah, Frida är hämndlysten efter att ha missat Årets Sista Långpass så snöpligt. (t+)
Ah, Frida är hämndlysten efter att ha missat Årets Sista Långpass så snöpligt. (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 23:42Årets inlägg hittills: " Vi killar måste hålla ihop"....Peter E.
Förlåt mig Linda D men Peter vr ju så 7kt rolig....nu hoppas jag bara att ni damer kan sätta honom på pottan lika dant....ser djävligt spännande ut..//Kjell.
Årets inlägg hittills: " Vi killar måste hålla ihop"....Peter E.
Förlåt mig Linda D men Peter vr ju så 7kt rolig....nu hoppas jag bara att ni damer kan sätta honom på pottan lika dant....ser djävligt spännande ut..//Kjell.
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 15:44Åhh skoj, jag vill meeee!
Vet dock inte vilken grupp jag joinar men jag vill springa långt 😀
Åhh skoj, jag vill meeee!
Vet dock inte vilken grupp jag joinar men jag vill springa långt 😀
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 15:53Jag är jättesugen på att försöka mig på ett riktigt långpass och visst borde det vara lättare om jag hängde på ett gäng istället för att springa själv? Bestäm en dag snart innan jag fegar ur!
Jag är jättesugen på att försöka mig på ett riktigt långpass och visst borde det vara lättare om jag hängde på ett gäng istället för att springa själv? Bestäm en dag snart innan jag fegar ur!
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 16:07Pia
självklart ska du hänga på, häng med oss i snigelgruppen
det går mycket lättare när man är flera såklart, man springer och småpratar och kilometrarna bara försvinner, så var det för mig på sista långpasset!
Pia
självklart ska du hänga på, häng med oss i snigelgruppen
det går mycket lättare när man är flera såklart, man springer och småpratar och kilometrarna bara försvinner, så var det för mig på sista långpasset!