Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsöndagsångest?
You need to log in to create posts and topics.

(...tappar tråden i alla dessa evighetstrådar! In med nytt!)

Vad gör ni, träningsfreaks? Det är väl ingen som varit ute och rumlat? Va?

Jag har inte rumlat. Var in och såg på Midnattsloppet igår och åkte sedan hem (själv) utan något rummel på vägen. Nu är det bara att försöka fördriva bort söndagsångesten med lite OS och egen löpning.

Åh, nej - här rumlas inte. Om man inte räknar missinassen-tv med en vältränad rumänska.

Vilket gjorde morronpasset aningen försenat - dags för en riktig vulgofrukost nu.

Nej då, inget rumlande här inte. Snarare tvärtom - klockan stod på halv fem i morse, och vi har varit till Arlanda och vänt. Väl hemma har jag varit ute på en liten joggingrunda i regnet. Sen hamnade jag här, och här sitter jag fortfarande. Försöker förmå

Klockan 2205 skålade jag och vännerna på att jag, om prick en vecka, står på startlinjen i Gbgs Midnattslopp. Vänta bara..

Inget rummel, bara en trevlig middag.

Idag är det vilodag och ännu en jävla söndag som jag oftast tänker som singel. Men, idag känns det inte som en sån söndag. Det är en rätt skön, slö söndag utan tider och mål. Bara min dag som jag får fördriva precis

Det blev lite mycket alkohol igår, men jag var inte på nån direkt rumlar-tillställning, var hos en kompis och spelade brädspel. Dessvärre satt Robb Stark (jag) mest och sov när resten av riket kämpade om herravälde över Västerås.

Inget rumlande här heller. Var hemma själv och såg på Lost in translation. Bra film faktiskt.
Har varit förkyld sedan i onsdags, så nu har jag träningsabstinens!

Ingen söndagsångest alls, tycker snarare söndagar kan vara det bästa med att vara singel. Härligt tomma och fria att disponera efter eget tycke, nu ska jag ut och cykla på min nya bästis och hoppas att regnet håller sig borta 🙂

(nej, inget vrålåk eller

Ingen ångest, inget rumlande, inget tränande...
Bara ledsen över en envis muskelinflammation som inte vill ge sig och som gör att jag är mer inaktiv än vad jag skulle önska! Tur att det är OS...