Quote from Funbeat user on 29 December 2011, 13:02Noterar att "säpojogg" är ett av de nya orden i Språkrådets lista över nya ord 2011...
Säpojogg: lopp där säkerhetspoliser springer i takt med ett fordon (som på kronprinsessans bröllop) och lopp som efterliknar detta
🙂
Noterar att "säpojogg" är ett av de nya orden i Språkrådets lista över nya ord 2011...
Säpojogg: lopp där säkerhetspoliser springer i takt med ett fordon (som på kronprinsessans bröllop) och lopp som efterliknar detta
🙂
Quote from Funbeat user on 1 January 2012, 21:57Coolt! Ingmari har skapat ett nytt ord!
Coolt! Ingmari har skapat ett nytt ord!
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 21:41----
----
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 21:57Jag tror det är svårt att spåra ordet säpojogg tillbaka till någon enskild individ. Det är nog en kollektiv skapelse eller snarare att vi var många som samtidigt fick samma,roliga idé.
Men 2010-06-21 00:01 startade i alla fall jag den här diskussionen: ;
Jag tror det är svårt att spåra ordet säpojogg tillbaka till någon enskild individ. Det är nog en kollektiv skapelse eller snarare att vi var många som samtidigt fick samma,roliga idé.
Men 2010-06-21 00:01 startade i alla fall jag den här diskussionen: ;
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 22:02Det stämmer, det var liksom Ingmaris bekännelse om Secret Service-drömmen som satte bollen i rullning. Och resten är som vi alla vet: historia 😉
Det stämmer, det var liksom Ingmaris bekännelse om Secret Service-drömmen som satte bollen i rullning. Och resten är som vi alla vet: historia 😉
Quote from Funbeat user on 2 January 2012, 23:11Här editeras det minsann vilt....
Edit påpekar att "running commuter" nu heter "Mr. H" (igen?). Den Mr. H som lade upp tävlingen är ej längre funbeatmedlem. Sedan finns även denna herre som torde vara samma person: "Commute & random runner".
Ska vi trol
Här editeras det minsann vilt....
Edit påpekar att "running commuter" nu heter "Mr. H" (igen?). Den Mr. H som lade upp tävlingen är ej längre funbeatmedlem. Sedan finns även denna herre som torde vara samma person: "Commute & random runner".
Ska vi trol