Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 10:10Har ett vagt (väldigt vagt) minne av att hon kan vara taggad på facebook. Linda nånting?? Kolla där.
Har ett vagt (väldigt vagt) minne av att hon kan vara taggad på facebook. Linda nånting?? Kolla där.
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 11:04Så jäkla kul, jag hoppas på en fortsättning. Jag flyger upp för att vara med på nästa års SÄPO-jogg. Bra initativ!
Så jäkla kul, jag hoppas på en fortsättning. Jag flyger upp för att vara med på nästa års SÄPO-jogg. Bra initativ!
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:15Så himla roligt! Glad att jag trotsade ruggvädret och hakade på, det här blev ju ett minne för livet 🙂
Så himla roligt! Glad att jag trotsade ruggvädret och hakade på, det här blev ju ett minne för livet 🙂
Quote from ellen olsson on 22 June 2011, 16:19Vi hade ju grymt tur med vädret också med uppehåll en dryg timme just precis när vi sprang. 🙂
Vi hade ju grymt tur med vädret också med uppehåll en dryg timme just precis när vi sprang. 🙂
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 16:23Haha - ja, det var nog meningen att vi skulle få springa Säpojoggen utan regn och således med bibehållen elegans 🙂
Haha - ja, det var nog meningen att vi skulle få springa Säpojoggen utan regn och således med bibehållen elegans 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 18:00Som grundare av loppet är jag nöjd mycket nöjd. Måste tyvärr vara "opersonlig" pga mitt arbete. Men Fredrik sa på väg ner till mötet med EU att han var imponerad "jag vill vara med".
tidigare "Mr H"
Som grundare av loppet är jag nöjd mycket nöjd. Måste tyvärr vara "opersonlig" pga mitt arbete. Men Fredrik sa på väg ner till mötet med EU att han var imponerad "jag vill vara med".
tidigare "Mr H"
Quote from Marléne Lönnqvist on 24 June 2011, 19:57Ni hamnade hos Schulman oxå http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schulmanshow/article13211450.ab?start=1535
Ni hamnade hos Schulman oxå http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/schulmanshow/article13211450.ab?start=1535
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 20:01Bäste Mr H!
Tack för att du ger dig till känna, vi undrade över att du övergivit oss 😉
Bäste Mr H!
Tack för att du ger dig till känna, vi undrade över att du övergivit oss 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:30Född löpare överger aldrig löpare. Här handlar det om försiktighet. Inte alla gillar att vi springer..... SÄPOjoggen.
Född löpare överger aldrig löpare. Här handlar det om försiktighet. Inte alla gillar att vi springer..... SÄPOjoggen.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 23:09Underbart att se bilder och TV-inslag! Ni skötte er storstilat! 🙂
Underbart att se bilder och TV-inslag! Ni skötte er storstilat! 🙂