Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 09:46Så jäkla snyggt jobbat!
Jag är imponerad!
Så jäkla snyggt jobbat!
Jag är imponerad!
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 11:21Fantastiskt kul att se all dokumentation från loppet! 🙂
Som vinnare av SÄPO Look-alike utnämner jag tveklöst den långe, smärte mannen med mörka glasögon till höger i främre ledet (till vänster på bilderna) för hans raka hållning, låga o fina armföring,
Fantastiskt kul att se all dokumentation från loppet! 🙂
Som vinnare av SÄPO Look-alike utnämner jag tveklöst den långe, smärte mannen med mörka glasögon till höger i främre ledet (till vänster på bilderna) för hans raka hållning, låga o fina armföring,
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 13:31Generella pluspoäng också till alla som sprang i svarta lågskor. 🙂
Generella pluspoäng också till alla som sprang i svarta lågskor. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 22:59Helknasig och rolig idé. Det enda jag undrar är hur ni blev skyddade av SÄPO? Det måste ju ha funnits en hotbild att hantera. Så många SÄPO-personer samlade helt öppet. Kanske även SÄPO och FRA ska involveras i tid nästa år för att säkra eventuell undergr
Helknasig och rolig idé. Det enda jag undrar är hur ni blev skyddade av SÄPO? Det måste ju ha funnits en hotbild att hantera. Så många SÄPO-personer samlade helt öppet. Kanske även SÄPO och FRA ska involveras i tid nästa år för att säkra eventuell undergr
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 23:01Leif: Sådana detaljer kan vi självfallet inte avslöja.
Leif: Sådana detaljer kan vi självfallet inte avslöja.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 23:02Men FRA har väl varit underrättade redan från det att första inlägget skrevs.
Men FRA har väl varit underrättade redan från det att första inlägget skrevs.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 23:23Tänkte inte på det 🙂 -"Bara ni är rädda om er", som mamma brukar säga.
Har jag en chans är jag med nästa år.
Tänkte inte på det 🙂 -"Bara ni är rädda om er", som mamma brukar säga.
Har jag en chans är jag med nästa år.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 00:58!tlooC .nadås saräb aks ted räd spils travs tralkvläjs hco roks atravs , remytsokrapöl anerlitS !nottujs mos tgiloR
!tlooC .nadås saräb aks ted räd spils travs tralkvläjs hco roks atravs , remytsokrapöl anerlitS !nottujs mos tgiloR
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 06:18Snyggt jobbat! (t+)
Snyggt jobbat! (t+)
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 21:50Vi var första inslaget i gårdagens "Lilla Aktuellt" oxå 😉
Vi var första inslaget i gårdagens "Lilla Aktuellt" oxå 😉