Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:16Oj, detta var bland det roligaste jag gjort!
Tog mig med buss från jobbet till tunnelbanan i Skanstull. När jag klev av vid Gamla Stan så var det två tjejer och en kille till med kostym. En tjej och jag började prata och mötte vi upp Fredrik G. Vi tog oss
Oj, detta var bland det roligaste jag gjort!
Tog mig med buss från jobbet till tunnelbanan i Skanstull. När jag klev av vid Gamla Stan så var det två tjejer och en kille till med kostym. En tjej och jag började prata och mötte vi upp Fredrik G. Vi tog oss
Quote from Magnus Gelang on 19 June 2011, 21:44Helt underbart! Stående applåder från mig. Tack för både bild och länkar, jätteroligt att se 😀
Helt underbart! Stående applåder från mig. Tack för både bild och länkar, jätteroligt att se 😀
Quote from ellen olsson on 19 June 2011, 22:25Kul att träffa så många coola, glada och lite halvknäppa personer!
Lasse: Jag har ett foto på dig (något avklippt) och din son i min träningsdagbok. Säg till om du vill ha det.
Kul att träffa så många coola, glada och lite halvknäppa personer!
Lasse: Jag har ett foto på dig (något avklippt) och din son i min träningsdagbok. Säg till om du vill ha det.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:47Herregud, vilken fantastiskt rolig grej! Hatten av för er initiativtagare och grattis till alla er som var med. Jag såg er på SVT:s hemsida, där det tittulerades just SÄPO-joggen!
Ni är fantastiska och jag hoppas, önskar och stödjer er till fullo för att
Herregud, vilken fantastiskt rolig grej! Hatten av för er initiativtagare och grattis till alla er som var med. Jag såg er på SVT:s hemsida, där det tittulerades just SÄPO-joggen!
Ni är fantastiska och jag hoppas, önskar och stödjer er till fullo för att
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:53Vi hade tagit in agenter från Umeå och Danmark, men uppdraget kanske kommer att utökas nästa år (H)
Vi hade tagit in agenter från Umeå och Danmark, men uppdraget kanske kommer att utökas nästa år (H)
Quote from Magnus Gelang on 19 June 2011, 22:54Åh vilken söt liten kille i kostym 😀
Åh vilken söt liten kille i kostym 😀
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:54Mycket bra arrangemang! Hade det väldigt trevligt i andra halvan av ledet. Kul grej att hålla ihop hela loppet. Blev lite skraj när jag såg den blinkade polisbilen vid Nybroplan - nu åker vi finkan allihop, tänkte jag. Förstod snart att dom ville hjälpa.
Mycket bra arrangemang! Hade det väldigt trevligt i andra halvan av ledet. Kul grej att hålla ihop hela loppet. Blev lite skraj när jag såg den blinkade polisbilen vid Nybroplan - nu åker vi finkan allihop, tänkte jag. Förstod snart att dom ville hjälpa.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:58Och lite från Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13198186.ab
Och lite från Aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article13198186.ab
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 22:59Helt galet rolig idé! Angående en enda persons inlägg (läs: Henrik O) så bara MÅSTE helt självklart denna tillställningen gå av stapeln på årsdagen av den ursprungliga Säpo-joggen. Ingen tänkte väl på att kontakta Hovet innan bröllopet och påpeka olämplig
Helt galet rolig idé! Angående en enda persons inlägg (läs: Henrik O) så bara MÅSTE helt självklart denna tillställningen gå av stapeln på årsdagen av den ursprungliga Säpo-joggen. Ingen tänkte väl på att kontakta Hovet innan bröllopet och påpeka olämplig
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:36Hysteriskt roligt!!
Hysteriskt roligt!!