Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:35Det var fantatiskt kul. Och vilket lyckat arrangemang ur alla aspekter. Kul också att träffa funbeats egen säpostyrka. 🙂
Det var fantatiskt kul. Och vilket lyckat arrangemang ur alla aspekter. Kul också att träffa funbeats egen säpostyrka. 🙂
Quote from ellen olsson on 19 June 2011, 19:53Härligt initiativ och jättekul grej! Jättekul att folk från både polisen och hovet var med på noterna.
Henrik O: Det var ett antal VR-cyklister med och sprang så den bortförklaringen håller inte. 😉
Härligt initiativ och jättekul grej! Jättekul att folk från både polisen och hovet var med på noterna.
Henrik O: Det var ett antal VR-cyklister med och sprang så den bortförklaringen håller inte. 😉
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:55Och nu fick man se er på Rapport! Snyggt!
Och nu fick man se er på Rapport! Snyggt!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 19:56Datumet är ju lite satt i kalendern så att säga. Vi övervägde saken så sent som i morse, det hade varit kul att vara med, men prioriterade att få en lugn eftermiddag kväll utan agenda efter VR och innan lillskrutten kommer hit igen mån-ons.
Jättekul att
Datumet är ju lite satt i kalendern så att säga. Vi övervägde saken så sent som i morse, det hade varit kul att vara med, men prioriterade att få en lugn eftermiddag kväll utan agenda efter VR och innan lillskrutten kommer hit igen mån-ons.
Jättekul att
Quote from Elias Engqvist on 19 June 2011, 20:27Jag såg er på nyheterna!
Jag såg er på nyheterna!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:32Blir det en återkommande tradition så får jag väl lägga mig i hårdträning nu så att jag kan hålla Säpo-tempo i 4,7 km, och börja leta kostym på second hand, och nån som inte tar hutlöst betalt för att lägga upp den! 😉
Men jag har ju för jösse namn ett he
Blir det en återkommande tradition så får jag väl lägga mig i hårdträning nu så att jag kan hålla Säpo-tempo i 4,7 km, och börja leta kostym på second hand, och nån som inte tar hutlöst betalt för att lägga upp den! 😉
Men jag har ju för jösse namn ett he
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:36"nån som inte tar hutlöst betalt för att lägga upp den"
Häftklammer har fungerat förut.
"nån som inte tar hutlöst betalt för att lägga upp den"
Häftklammer har fungerat förut.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:37Ok; "skaffa häftapparat" då! *asg*
Ok; "skaffa häftapparat" då! *asg*
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 20:46http://svtplay.se/v/2459403/rapport/de_joggade_i_sapos_fotspar?sb,b1387515,1,f,-1
http://svtplay.se/v/2459403/rapport/de_joggade_i_sapos_fotspar?sb,b1387515,1,f,-1
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 21:08Jag vill tacka polisen, regnuppehållet och överstehovstallmästaren (eller vad han hette) och alla vettiga personer som bidrog till att vi skötte oss bra. Sonen som är 7 var med och kom med på TV och lyckan är förstås fullständig.
Jag vill tacka polisen, regnuppehållet och överstehovstallmästaren (eller vad han hette) och alla vettiga personer som bidrog till att vi skötte oss bra. Sonen som är 7 var med och kom med på TV och lyckan är förstås fullständig.