Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Mitt hemliga plan lyfter om en knapp timme. Vi ses i eftermiddag! 🙂

Hoppas verkligen att ni får ett trevligt och kul evenemang. Jag är inte där konditionsmässigt sätt än men det hade varit kul och crazy att vara med.

Hoppas det blir fler såna här galna tilltag framöver.

Tummen upp till de som ordnat detta (t+)

Vi är kvar i Östergötland. Kroppen är i fin form efter gårdagens cykling men vi kommer inte vara i Stockholm för att hinna SÄPO:a oss.

Jag vaknade oxå i Motala i morse och är nu på plats i Sthlm,om man verkligen vill vara med så ser man till att åka i tid,det tog inte mer än 3h med husvagn. Läser att du skrev strax före 12:00 då hade du 4:40h på dig,skall du cykla upp eller?

Det är dålig fart i tråden,börjar bli orolig att det inte kommer att komma någon mer än jag,Ingmarie,2-3 till här ifrån,vädret har säkert gjort att många inte kommer men då missar ni oxå något som jag tror bara blir en gång. Fick ett meddelande från FB ev

Alla som är på resande fot har inte tillgång till uppkoppling. kan vara ett TT tecken för uppslutningen om få är inne och pladdrar nu.
Själv hostar jag som bara den, annars kanske jag kunde liftat upp med barnvakten ... men jag hade inte räknat med att va

Vi ställer alltid upp (H)

Var och tittade på er. Kul att se lite ansikten man känner igen. Tycker att ni var jättefina (H)

BILDER!

Ja, BILDER!!!