Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 13:31Jag har inget emot att antalet löpare blir flera, det jag vänder mig emot är mediabevakningen och reklamen för joggen. Kalla det kommersialisering om ni vill. Det var bara skönt att ha en jogg helt utan ramarna för alla andra vanliga lopp, det är ju tyvär
Jag har inget emot att antalet löpare blir flera, det jag vänder mig emot är mediabevakningen och reklamen för joggen. Kalla det kommersialisering om ni vill. Det var bara skönt att ha en jogg helt utan ramarna för alla andra vanliga lopp, det är ju tyvär
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 14:46Jag förstår hur du menar David, och kan hålla med dig!
Jag förstår hur du menar David, och kan hålla med dig!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 15:24På vissa punkter verkar det vara väldigt viktigt att efterlikna förra årets "jogg" så som: rätt färdväg, rätt löptempo, rätt klädsel, öronsnäcka, slipsfärg, solglasögon eller ej(H) etc. Det är väl nästan bara brudparet med häst och vagn som fattas:-) Så o
På vissa punkter verkar det vara väldigt viktigt att efterlikna förra årets "jogg" så som: rätt färdväg, rätt löptempo, rätt klädsel, öronsnäcka, slipsfärg, solglasögon eller ej(H) etc. Det är väl nästan bara brudparet med häst och vagn som fattas:-) Så o
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 15:30Jag behöver tips om öronsnäcka. Skulle få låna av en kompis, men jag var av olika anledningar inte på plast. Hur har ni andra löst det? Kan man köpa något billigt?
Jag behöver tips om öronsnäcka. Skulle få låna av en kompis, men jag var av olika anledningar inte på plast. Hur har ni andra löst det? Kan man köpa något billigt?
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 16:24Jag kommer, oberoende av väder. Exakt var samlas vi?
Skulle vara käckt med en häst som farthållare.
Jag kommer, oberoende av väder. Exakt var samlas vi?
Skulle vara käckt med en häst som farthållare.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 18:32@Ingmari
Jag kör headsetet till mobilen - det är något som sitter i örat och har sladd - det får duga.
@Ingmari
Jag kör headsetet till mobilen - det är något som sitter i örat och har sladd - det får duga.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 23:21Ja ni som tycker detta blivit förstort,ja ni gör som ni vill,sen så är det ca 2300 som sagt ja jag kommer på Facebook,inget annat,rätt skall vara rätt.
Ja ni som tycker detta blivit förstort,ja ni gör som ni vill,sen så är det ca 2300 som sagt ja jag kommer på Facebook,inget annat,rätt skall vara rätt.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 23:32Vi får väl ses utanför Storkyrkan enl de kartor som lagt in på första sidan i tråden. Eller?
Vi får väl ses utanför Storkyrkan enl de kartor som lagt in på första sidan i tråden. Eller?
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 23:40Självklart ses vi i morgon utanför Storkyrkan.
Självklart ses vi i morgon utanför Storkyrkan.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:01När man läser här att det finns folk som bara lagt in tävlingen för att följa tråden å sen tror att dom flesta oxå gjort så då blir jag mycket fundersam,nu är ju inte vädret med oss så det lär ju göra att några som ev kunde tänka sig att komma nu väljer a
När man läser här att det finns folk som bara lagt in tävlingen för att följa tråden å sen tror att dom flesta oxå gjort så då blir jag mycket fundersam,nu är ju inte vädret med oss så det lär ju göra att några som ev kunde tänka sig att komma nu väljer a