Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har inget emot att antalet löpare blir flera, det jag vänder mig emot är mediabevakningen och reklamen för joggen. Kalla det kommersialisering om ni vill. Det var bara skönt att ha en jogg helt utan ramarna för alla andra vanliga lopp, det är ju tyvär

Jag förstår hur du menar David, och kan hålla med dig!

På vissa punkter verkar det vara väldigt viktigt att efterlikna förra årets "jogg" så som: rätt färdväg, rätt löptempo, rätt klädsel, öronsnäcka, slipsfärg, solglasögon eller ej(H) etc. Det är väl nästan bara brudparet med häst och vagn som fattas:-) Så o

Jag behöver tips om öronsnäcka. Skulle få låna av en kompis, men jag var av olika anledningar inte på plast. Hur har ni andra löst det? Kan man köpa något billigt?

Jag kommer, oberoende av väder. Exakt var samlas vi?
Skulle vara käckt med en häst som farthållare.

@Ingmari
Jag kör headsetet till mobilen - det är något som sitter i örat och har sladd - det får duga.

Ja ni som tycker detta blivit förstort,ja ni gör som ni vill,sen så är det ca 2300 som sagt ja jag kommer på Facebook,inget annat,rätt skall vara rätt.

Vi får väl ses utanför Storkyrkan enl de kartor som lagt in på första sidan i tråden. Eller?

Självklart ses vi i morgon utanför Storkyrkan.

När man läser här att det finns folk som bara lagt in tävlingen för att följa tråden å sen tror att dom flesta oxå gjort så då blir jag mycket fundersam,nu är ju inte vädret med oss så det lär ju göra att några som ev kunde tänka sig att komma nu väljer a