Quote from Funbeat user on 16 June 2011, 22:49BILD:http://imgur.com/mSyqg.jpg
Nu är jag i Motala för att cykla Vätternrundan på lördag,sen åker jag upp till Stockholm på söndag,vi ses vid Storkyrkan.
BILD:http://imgur.com/mSyqg.jpg
Nu är jag i Motala för att cykla Vätternrundan på lördag,sen åker jag upp till Stockholm på söndag,vi ses vid Storkyrkan.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:26Någon som kan tänka sig att ställa upp i tv4 nyhetsmorgon på söndag morgon/dn ta då kontakt med Jenny Fuxe på tv4, snarast. Någon som bor i Sthlm kan väl tänka sig att prata om detta gippo.
Någon som kan tänka sig att ställa upp i tv4 nyhetsmorgon på söndag morgon/dn ta då kontakt med Jenny Fuxe på tv4, snarast. Någon som bor i Sthlm kan väl tänka sig att prata om detta gippo.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 15:25Idag runt 15:40 är p4 sthlm då pratas det om säpojoggen och på söndag 14:50 p4 Extra i p4 riks så pratar jag om säpojoggen.
Idag runt 15:40 är p4 sthlm då pratas det om säpojoggen och på söndag 14:50 p4 Extra i p4 riks så pratar jag om säpojoggen.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 18:14BILD:img18.imageshack.us/img18/695/95633794.jpg
Ang. klädseldiskussionen så hittade jag denna bild.
BILD:img18.imageshack.us/img18/695/95633794.jpg
Ang. klädseldiskussionen så hittade jag denna bild.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 18:54Jag funderade på om vi tjejer skulle ha håret uppsatt eller inte, får kolla efter det.
Jag funderade på om vi tjejer skulle ha håret uppsatt eller inte, får kolla efter det.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 20:13Jag testade ju klädsel redan i fjol sommar och funderade då även en del över hårfrågan. Utsläppt hår såg inte klokt ut (på mig i alla fall) och inte det minsta säpo-aktigt. Jag provade sedan med hästsvans och det blev mycket striktare och bättre. Så uppsa
Jag testade ju klädsel redan i fjol sommar och funderade då även en del över hårfrågan. Utsläppt hår såg inte klokt ut (på mig i alla fall) och inte det minsta säpo-aktigt. Jag provade sedan med hästsvans och det blev mycket striktare och bättre. Så uppsa
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 20:14Vad har säpo-vakten på bilden runt halsen? Alltså förutom sladden.
Vad har säpo-vakten på bilden runt halsen? Alltså förutom sladden.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 21:01Lyssnade inte på radion. Tänkte använda min vanliga mobilsladd. Vet inte vad han har runt halsen.
Lyssnade inte på radion. Tänkte använda min vanliga mobilsladd. Vet inte vad han har runt halsen.
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 21:09Jag tror han har ett paserkort,id handling,något slags kott som säger att han får vara innanför avspärniningarna .
Jag tror han har ett paserkort,id handling,något slags kott som säger att han får vara innanför avspärniningarna .
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 22:17Har han inte blå slips?
Har han inte blå slips?