Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hoppas ingen räknat med att springa i gatan. Vi får vara glada om vi kan springa två i bredd på trottoaren. Däremot är det inte så många trafikljus vi ska över, typ fem-sex bara. Det ska gå att hålla ihop om vi inte blir flera hundra

Förstod nog att vi får hålla oss på gångbanor. Hoppas ingen blir påsprungen. Tycker nästan lite synd om de som hamnar i löparhavet 🙂

Mycket riktigt så söker tv4 och TT folk,dom söker någon i Sthlm att prata med,jag har varit i kontakt med bägge två,är det någon som kan tänka sig att prata med TT i så fall ring tt å fråga efter Anielica Karlsson, tv4 hör av sig till mig på fredag om dom

Det som kan bli ett problem är att detta är ett event med inbjudna och om det nu skulle komma 2000 Pers så räknas det nog inte som att det bara dök upp folk å vi började springa. :)) Om vi kallar det för träning å springer på trotoaren då är det lungt,d

Vid regn så kommer nog max 100
vid solsken så kommer det nog en fruktansvärd massa löpare + åskådare

Detta måste vara den mest välkända flashmobben genom tiderna..

Jag har idag köpt svart löparskor, var i en butik i går och en annan idag. Ingen av de tre försäljarna jag pratade med reagerade på att jag uttryckte önskan om att svarta skor. En försäljare frågade om jag inte skulle ha rosa. ROSA?

(H)

Du skulle frågat om försäljaren någonsin sett en säpo-vakt springa i rosa skor. 😉

Jag nämnde inte vårt event, ville kolla om de hade koll. NOPE!

Tack för länken, borde kolla bättre men det är så många inlägg.

Ang. tillstånd så finns det väl ingen arrrangör, det kanske faller under "Reclaim the city" arrangemang.....

Arrangören är väl Facebook killen i så fall,för Mr H här vet vi ju inte vem det är. Jag tänker då inte ta på mig någon roll,jag är bara en i mängden. 🙂