Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alltså jag skrev ju fel. (#) Jag menar förstås vad han har runt halsen "förutom slipsen", haha.

Inslag om säpojoggen 9 minuter in i klippet:

http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=76&play=3197831&playtype=Sändning

Jag hoppar av. Det har blivit alldeles för uppmärksammat. Enligt mig så har det som startade som en kul "undergroundrörelse" som enbart de invigda (funbeat och jogg.se-läsare) kände till för 1 år sen nu förstörts. Inslag i radio, tidningsartiklar och nu s

David, jag hoppade lite högt när jag hörde radioinslaget men sen bestämde jag mig för att vara med och göra det på mitt sätt.

Om någon frågar mig nåt - "inget kommentar". Solglasögon på hela tiden och köra på (H)

David Pavid: Du får inte påverkas så mycket av media- och polis-symbiosen utan mer fokusera på din uppgift som SÄPO i det här läget.

Känner precis som du David. Tror att Facebook gjort detta event "för stort". Hoppas ändå att ni funbeatare som springer får en härlig upplevelse.

Hur kan "the more the merrier" bli fel? Trots att det blivit draghjälp från facebook kanske. För det är ju det enda det blivit i så fall och det är väl bara bonus om man inte springer pga facebook?

Var inte detta ganska självklart att medierna skulle få syn på detta? Hur har man tänkt sig att detta skulle gå oförmärkt förbi när över 2300 har anmält sitt intresse? Det var ju jättesvårt att räkna ut på förhand...

2300 har knappast "anmält sitt intresse". Dom har upptummat. Därifrån till att faktiskt stå på Slottsbacken i kostym och lackskor är långt.

Vi är nog många som följer detta med stort intresse, men som av olika skäl inte kommer att springa. Jag är med i gruppen /diskussionen eftersom jag tycker att SÄPO-joggen är en helt fantastiskt rolig idé som jag ville följa utvecklingen av. Med andra ord;