Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 15:56Är väldigt sugen. Verkar vara ett väldigt trevligt lopp. Men redan 2 v efter Lidingöloppet, är man tillräckligt fit för fight igen då? Det är ändå 50 km terräng! Får nog fundera lite, det är ju ändå långt kvar till det är dags.
Är väldigt sugen. Verkar vara ett väldigt trevligt lopp. Men redan 2 v efter Lidingöloppet, är man tillräckligt fit för fight igen då? Det är ändå 50 km terräng! Får nog fundera lite, det är ju ändå långt kvar till det är dags.
Quote from ellen olsson on 27 December 2007, 20:26Om du inte har några tävlingsambitioner är det inga problem alls om du tränat för att springa loppet ifråga.
Om du inte har några tävlingsambitioner är det inga problem alls om du tränat för att springa loppet ifråga.
Quote from Funbeat user on 27 December 2007, 20:31Ja det har du nog rätt i. Jag tror maxtiden är 8 tim så man har ju ganska gott om tid på sig ändå.
Ja det har du nog rätt i. Jag tror maxtiden är 8 tim så man har ju ganska gott om tid på sig ändå.
Quote from Funbeat user on 26 February 2008, 19:33Hej! Det finns visst två SUM-event nu... så jag reggar denna med. Kan man slå ihop dem?
Hej! Det finns visst två SUM-event nu... så jag reggar denna med. Kan man slå ihop dem?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 12:42Här är SUM-tråden, för dem som undrade 🙂
Så kanske Lidingö Ultra får ha sin tråd i fred 😉
Här är SUM-tråden, för dem som undrade 🙂
Så kanske Lidingö Ultra får ha sin tråd i fred 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:25Två veckor borde räcka för att återhämta sig efter LL. Det är ju trots allt bara 3 mil 🙂
SUM ser jag verkligen fram emot, synd att det är så långt dit nu...
Två veckor borde räcka för att återhämta sig efter LL. Det är ju trots allt bara 3 mil 🙂
SUM ser jag verkligen fram emot, synd att det är så långt dit nu...
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 15:32Sebastian, jag är mycket nöjd över att det är en stund kvar så jag har en chans att komma upp i längd... 😉
Sebastian, jag är mycket nöjd över att det är en stund kvar så jag har en chans att komma upp i längd... 😉
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:44Annika: Såg i en annan tråd att du "hade för dig att du lovat ställa upp".
JAAAA - du har lovat springa med mej! 🙂
Annika: Såg i en annan tråd att du "hade för dig att du lovat ställa upp".
JAAAA - du har lovat springa med mej! 🙂
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 15:48Absolut! Vi skall springa! Klubben min försökte locka med Berlin Marathon någon vecka innan, men nej, nej... Jag har ju lovat att springa SUM!
(Se där, nu har jag lovat igen (H:) )
Absolut! Vi skall springa! Klubben min försökte locka med Berlin Marathon någon vecka innan, men nej, nej... Jag har ju lovat att springa SUM!
(Se där, nu har jag lovat igen (H:) )