Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:02Tummis på de! 😀
Enda giltiga ursäkter är egen eller nära anhörigs skada eller bortgång. 😉
Vill fasiken inte irra omkring i dom sörmländska skogarna mol allena! (#)
Tummis på de! 😀
Enda giltiga ursäkter är egen eller nära anhörigs skada eller bortgång. 😉
Vill fasiken inte irra omkring i dom sörmländska skogarna mol allena! (#)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:07Jag längtar sååå efter ett nytt lopp i skogen. SUM är det enda längre lopp jag har i kalendern, så därför längtar jag extra mycket!
Jag längtar sååå efter ett nytt lopp i skogen. SUM är det enda längre lopp jag har i kalendern, så därför längtar jag extra mycket!
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:11Sommarträningen Hornstull-Järna? Visserligen inte i skogen - men det lär bli långt. Jag mätte när vi började prata om det och det blir säkerligen över 5 mil. 🙂
Sommarträningen Hornstull-Järna? Visserligen inte i skogen - men det lär bli långt. Jag mätte när vi började prata om det och det blir säkerligen över 5 mil. 🙂
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 16:12Tummis! En fråga, när man springer så här långa lopp, springer man med ryggsäck eller litar man till kontroller längs banan? Jag behöver nog en löparrygga hur som helst så det kanske bara är att börja leta...
Tummis! En fråga, när man springer så här långa lopp, springer man med ryggsäck eller litar man till kontroller längs banan? Jag behöver nog en löparrygga hur som helst så det kanske bara är att börja leta...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:14Jag ska absolut ha min löparrygga med vätska, gel, gottis, skavsårsplåster, extrastrumpor och annat "livets nödtorft". 🙂 Tycker det verkar lite skralt med utfodringen, men jag kan ha fel....
Jag ska absolut ha min löparrygga med vätska, gel, gottis, skavsårsplåster, extrastrumpor och annat "livets nödtorft". 🙂 Tycker det verkar lite skralt med utfodringen, men jag kan ha fel....
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 16:18Tack för det Fia-Lotta. Jag behöver ju ryggan för Hornstull-Järna om inte annat. (H)
Tack för det Fia-Lotta. Jag behöver ju ryggan för Hornstull-Järna om inte annat. (H)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:33Får jag då rekommendera den här: bild:http://www.avantex.ebutik.se/avantex/images/shop/OMM_10L.jpg
Billig, superlätt och man känner den inte på ryggen! 🙂
Får jag då rekommendera den här: bild:http://www.avantex.ebutik.se/avantex/images/shop/OMM_10L.jpg
Billig, superlätt och man känner den inte på ryggen! 🙂
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 16:40Just det! Från OL-butiken på Kungsholmen va? Jag har för mig att Daniel rekommenderade den. Skall kolla.
Just det! Från OL-butiken på Kungsholmen va? Jag har för mig att Daniel rekommenderade den. Skall kolla.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:01Japp - precis! Jag är helnöjd med min. 🙂
Japp - precis! Jag är helnöjd med min. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 17:24Jag ser också verkligen fram emot detta!
Angående ryggsäck så hade jag en sån vid sum i höstas, jag tycker den behövs. De som sprang snabbt körde dock utan.
Jag ser också verkligen fram emot detta!
Angående ryggsäck så hade jag en sån vid sum i höstas, jag tycker den behövs. De som sprang snabbt körde dock utan.