Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 17:53Ja, jag lär ju inte vara snabb så "ryggsäck på" således.
Ja, jag lär ju inte vara snabb så "ryggsäck på" således.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 19:19OL-butiken på Kungsholmen? Vilken butik menar ni? Finns det någon länk?
OL-butiken på Kungsholmen? Vilken butik menar ni? Finns det någon länk?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 19:39Grunnar och grunnar i vilken tråd det var där jag skrek ut min nöd över mitt ryggsäcksbehov och där Daniel la in en länk till affären. Så det finns en länk någonstans här på FB, frågan är bara var..... (#)
Grunnar och grunnar i vilken tråd det var där jag skrek ut min nöd över mitt ryggsäcksbehov och där Daniel la in en länk till affären. Så det finns en länk någonstans här på FB, frågan är bara var..... (#)
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 19:44Jag lyckades skriva en bättre sökning på Google och hittade den här:
http://www.avantex.ebutik.se/
Där fanns iaf den efterfrågade ryggsäcken. Blir det SUM blir det nog till att skaffa nåt liknande. 🙂
Jag lyckades skriva en bättre sökning på Google och hittade den här:
http://www.avantex.ebutik.se/
Där fanns iaf den efterfrågade ryggsäcken. Blir det SUM blir det nog till att skaffa nåt liknande. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 19:50Bravo Ingela, det är den butiken. 🙂
Det är en "OMM - The Last Drop 10 L" jag har. Kostar under 400:- (t+), väger nästan ingenting och rymmer ändå tillräckligt mycket.
Bravo Ingela, det är den butiken. 🙂
Det är en "OMM - The Last Drop 10 L" jag har. Kostar under 400:- (t+), väger nästan ingenting och rymmer ändå tillräckligt mycket.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:00Jag vill inte vara någon party pooper, men efter att ha köpt en liten löparrygga själv så vill jag betona vikten av att prova ryggan om den verkligen passar ens kroppsbyggnad och sitter skönt som den ska. Om den inte sitter som en smäck tror jag det blir
Jag vill inte vara någon party pooper, men efter att ha köpt en liten löparrygga själv så vill jag betona vikten av att prova ryggan om den verkligen passar ens kroppsbyggnad och sitter skönt som den ska. Om den inte sitter som en smäck tror jag det blir
Quote from Therese Linner on 14 May 2008, 20:03Fredrika, det blir till att hoppa och studsa i butiken alltså...
Fredrika, det blir till att hoppa och studsa i butiken alltså...
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:04Jätteviktigt! Jag köpte först en rygga som jag inte provade ordentligt. När jag kom hem och började skutta lite med den + att en kompis kollade så konstaterade vi att ryggan var alldeles för lång för mej. Midjeremmen satt nere på höfterna och där ska den
Jätteviktigt! Jag köpte först en rygga som jag inte provade ordentligt. När jag kom hem och började skutta lite med den + att en kompis kollade så konstaterade vi att ryggan var alldeles för lång för mej. Midjeremmen satt nere på höfterna och där ska den
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:04Jag använder The North Face Hammerhead och Thresher. Den första har 3l blåsa och rymmer lite extrakläder och prytlar. Den sista har 2l blåsa och rymmer typ mobil, gel och lite pengar. Båda är super att springa med, men Threshern är grymmast. Sitter som en
Jag använder The North Face Hammerhead och Thresher. Den första har 3l blåsa och rymmer lite extrakläder och prytlar. Den sista har 2l blåsa och rymmer typ mobil, gel och lite pengar. Båda är super att springa med, men Threshern är grymmast. Sitter som en
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 20:17Jepp, hoppa och studsa som fan! 😉
Den enda som passade mig tyvärr var svindyr, Salomon XA Pro 15 i dammodell. Det blev en 700-800 spänn. Då ingick iofs ett vätskesystem (Platypus). Den sitter mera som en slags väst. Helt fantastisk att springa med dock
Jepp, hoppa och studsa som fan! 😉
Den enda som passade mig tyvärr var svindyr, Salomon XA Pro 15 i dammodell. Det blev en 700-800 spänn. Då ingick iofs ett vätskesystem (Platypus). Den sitter mera som en slags väst. Helt fantastisk att springa med dock