Quote from Stefan Kinberg on 1 September 2008, 21:39Mål mina herrar, mål. Vad har ni för mål med SUM?
Mål mina herrar, mål. Vad har ni för mål med SUM?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 21:45Hur jävligt är det? 🙂
Backigt som Lidingö?
Kan man ta sig till start och från mål kommunalt?
Hur jävligt är det? 🙂
Backigt som Lidingö?
Kan man ta sig till start och från mål kommunalt?
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 21:48Peter Österberg:
Har aldrig sprungit så långt att börja prata om tider känns väldigt far away:-)
Att ta mig runt är mitt mål ska testa att köra Uppsala 50km ca:4 innan, då kanske jag kan ge lite bättre svar.
Peter Österberg:
Har aldrig sprungit så långt att börja prata om tider känns väldigt far away:-)
Att ta mig runt är mitt mål ska testa att köra Uppsala 50km ca:4 innan, då kanske jag kan ge lite bättre svar.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:01Lidingö är backigare, men SUM:en går till stora delar på Sörmlandsleden som bitvis är ganska svårsprungen precis som alla vandringsleder, så tempot för samma sträcka skulle bli lika.
Kommunalt med t-bana till Björkhagen, sedan mindre än 5 min promenad. H
Lidingö är backigare, men SUM:en går till stora delar på Sörmlandsleden som bitvis är ganska svårsprungen precis som alla vandringsleder, så tempot för samma sträcka skulle bli lika.
Kommunalt med t-bana till Björkhagen, sedan mindre än 5 min promenad. H
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:11Ok. Har cyklat en del på Sörmlandsleden och den kan vara rätt jobbig.
Ska fundera lite över om mitt liv behöver 50 km terräng en helg.
Ok. Har cyklat en del på Sörmlandsleden och den kan vara rätt jobbig.
Ska fundera lite över om mitt liv behöver 50 km terräng en helg.
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:34Det är då fasen att det här ska gå samma helg som Hässelbyloppet. Jag var grymt kluven länge men det blir nog Hässelbyloppet för min del i alla fall.
Räknar med att Lembke på TeamFakta ställer till med nån ultraträning sent i höst. Jag måste få nån mer ch
Det är då fasen att det här ska gå samma helg som Hässelbyloppet. Jag var grymt kluven länge men det blir nog Hässelbyloppet för min del i alla fall.
Räknar med att Lembke på TeamFakta ställer till med nån ultraträning sent i höst. Jag måste få nån mer ch
Quote from Funbeat user on 1 September 2008, 22:40Funderade över reptiden vid 39km (5 timmar).
Varför ens ha en maxtid på 8 timmar om reptiden sitter som den gör? Finns det någon anledning till att de 11 sista kilometrarna får 3 timmar?
Har mina dubier om det ligger inom min kapacitet att springa det h
Funderade över reptiden vid 39km (5 timmar).
Varför ens ha en maxtid på 8 timmar om reptiden sitter som den gör? Finns det någon anledning till att de 11 sista kilometrarna får 3 timmar?
Har mina dubier om det ligger inom min kapacitet att springa det h
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 07:44Reptider har ju ofta polisiära orsaker och beror inte alltid på arrangörerna. Vad gäller SUM så går ju en långre sträcka fram till 39 km via allmän väg, så jag kan tänka mig att det spelar in. Däremot så är det förstås inga problem att hålla målområdet öp
Reptider har ju ofta polisiära orsaker och beror inte alltid på arrangörerna. Vad gäller SUM så går ju en långre sträcka fram till 39 km via allmän väg, så jag kan tänka mig att det spelar in. Däremot så är det förstås inga problem att hålla målområdet öp
Quote from Funbeat user on 2 September 2008, 10:09Hoppsan 🙂
Tänkte att det fann en anledning de sista 11km kanske, en ovanligt brant backe eller något annat som gjorde att 11km förtjänar 3 timmar (det blir trots allt bara 16min/km - krypfart - om man lämnar Tyresta by 15 och ska i mål på maxtiden), me
Hoppsan 🙂
Tänkte att det fann en anledning de sista 11km kanske, en ovanligt brant backe eller något annat som gjorde att 11km förtjänar 3 timmar (det blir trots allt bara 16min/km - krypfart - om man lämnar Tyresta by 15 och ska i mål på maxtiden), me
Quote from Stefan Kinberg on 2 September 2008, 10:13Spelar allt det där någon roll?
Det bästa sättet att prestera är att intala sig själv att man åtar sig uppgiften att klara ett mål med en given tidsram. Om man då är osäker på vilken tid man klarar så får man chansa (det blir ju bara mer utmanande!).
At
Spelar allt det där någon roll?
Det bästa sättet att prestera är att intala sig själv att man åtar sig uppgiften att klara ett mål med en given tidsram. Om man då är osäker på vilken tid man klarar så får man chansa (det blir ju bara mer utmanande!).
At