Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 07:47Sebastian, jag har fudnerat på vad som gjorde att man tyckte att den danske löparen verkade så fixerad. Han tränade ju inte mer än normalt i mina ögon och hans mål och drömmar var ju inte heller nåt som känns helt fixerat. Jag tror det var nåt i hans sätt
Sebastian, jag har fudnerat på vad som gjorde att man tyckte att den danske löparen verkade så fixerad. Han tränade ju inte mer än normalt i mina ögon och hans mål och drömmar var ju inte heller nåt som känns helt fixerat. Jag tror det var nåt i hans sätt
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 07:48Peter,
då har ni inga problem med era semsterplaner 2009 🙂
Peter,
då har ni inga problem med era semsterplaner 2009 🙂
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 08:04Är det ingen som händelsevis spelat in dokumentären med den danska löparen? Skulle så gärna vilja se den...
Är det ingen som händelsevis spelat in dokumentären med den danska löparen? Skulle så gärna vilja se den...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 08:37Tyvärr har jag inte den. Usch, jag får lite olustkänslor när jag tänker på den, kände väl igen vissa drag som jag inte vill ha...
Tyvärr har jag inte den. Usch, jag får lite olustkänslor när jag tänker på den, kände väl igen vissa drag som jag inte vill ha...
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 08:54Tyvärr såg även min sambo programmet. Han tar alltid upp honom som skräckexempel när jag blir lite väl fanatisk i hans ögon - "du ska väl inte bli sån"..... 😀
Tyvärr såg även min sambo programmet. Han tar alltid upp honom som skräckexempel när jag blir lite väl fanatisk i hans ögon - "du ska väl inte bli sån"..... 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 10:18Som tur va så såg inte min fru den. 🙂 Då hade hon fått vatten på sin kvarn.
Jag tycker att det var en dålig dokumentär som fokuserade mer på missnöjet från frun än på löparens framgång. Även hans bror tyckte ju att han hade blivit lite av en kuf. Nu v
Som tur va så såg inte min fru den. 🙂 Då hade hon fått vatten på sin kvarn.
Jag tycker att det var en dålig dokumentär som fokuserade mer på missnöjet från frun än på löparens framgång. Även hans bror tyckte ju att han hade blivit lite av en kuf. Nu v
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 10:28Jag tror dokumentären skulle skildra honom som en besatt kuf. Den ingick väl i en serie där alla var lite besatta av nåt. En donna ville ha det perfekta bröllopet och det var inte billigt om jag säger så... Dock var hon besviken på att helikoptern inte fi
Jag tror dokumentären skulle skildra honom som en besatt kuf. Den ingick väl i en serie där alla var lite besatta av nåt. En donna ville ha det perfekta bröllopet och det var inte billigt om jag säger så... Dock var hon besviken på att helikoptern inte fi
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 15:21Så sant. Jag missade att det var en serie dokumentärer. Undrar om dansken visste att de vinklade det på det viset. Skulle vilja veta om han satsade på Spartathlon till slut, det var ju nästa stora mål.
Folk får gärna se mig som fanatisk, så länge jag kan
Så sant. Jag missade att det var en serie dokumentärer. Undrar om dansken visste att de vinklade det på det viset. Skulle vilja veta om han satsade på Spartathlon till slut, det var ju nästa stora mål.
Folk får gärna se mig som fanatisk, så länge jag kan
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 22:19Kommer helt klart ihåg den. Serien hette "Min stora dröm" och var en dansk dokumentärserie som gick på SVT i våras. Ett av avsnitten handlade om en man som hade en dröm av att genomföra en 100 km tävling.
Tyvärr vet jag inte hur man ska få möjlighet att
Kommer helt klart ihåg den. Serien hette "Min stora dröm" och var en dansk dokumentärserie som gick på SVT i våras. Ett av avsnitten handlade om en man som hade en dröm av att genomföra en 100 km tävling.
Tyvärr vet jag inte hur man ska få möjlighet att
Quote from Funbeat user on 16 October 2008, 18:52När jag läser det som ni skrivit om oförstående partners så inser jag att om jag ska ha en kille så ska det vara en som springer. Har haft en förut som blev svartsjuk på löpningen också och det var inte kul för mig. Jag tycker man ska få ägna sig massor å
När jag läser det som ni skrivit om oförstående partners så inser jag att om jag ska ha en kille så ska det vara en som springer. Har haft en förut som blev svartsjuk på löpningen också och det var inte kul för mig. Jag tycker man ska få ägna sig massor å