Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Helgerna för 2009 börjar ta slut, hur skall jag säga det till min sambo och mina hundar.

Ta med sambon på SUM!!!!
Ett fint familjearrangemang....

Hon vägrar att springa, försöker med Skövde 6H istället förmodligen roligare att titta på.

Jag har fått lära mig att prioritera. Min fru accepterar inte att jag springer hur många lopp som helst. Tur är väl det, annars hade jag väl blivit en riktig kuf till slut 🙂 som inte gjorde annat än sprang lopp hela tiden.

Det är nog rätt, man behöver en motvikt fast det tar emot att säga det 😉

Visst är det så. För mig är det viktigt att ha nån som påminner mig om att inte bli för fanatisk. Jag vill inte framstå som den där danska ultralöparen i dokumentären...

Upptäckte just nu att mina fötter (tår) saknar både nya blånaglar och blåsor. Kan bero på att skorna gick sönder istället för tårna eller att jag bara har knappt 6 tånaglar kvar
😀

Jag kan förvånat skutta uppför och nerför trappor idag. Trodde jag skulle vara betydligt mer sliten.

Fick just en lista med lopp 2009 av min fru. Nio marathon, fyra ultra och en halvmara.
Puh, här är det jag som får sålla lite. Tur att vi inte är miljonärer, då skulle det bli lopp varenda helg året runt.

Det är alltid någon som måste vara värst 🙂