Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 17:59Helgerna för 2009 börjar ta slut, hur skall jag säga det till min sambo och mina hundar.
Helgerna för 2009 börjar ta slut, hur skall jag säga det till min sambo och mina hundar.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 18:42Ta med sambon på SUM!!!!
Ett fint familjearrangemang....
Ta med sambon på SUM!!!!
Ett fint familjearrangemang....
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:32Hon vägrar att springa, försöker med Skövde 6H istället förmodligen roligare att titta på.
Hon vägrar att springa, försöker med Skövde 6H istället förmodligen roligare att titta på.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:38Jag har fått lära mig att prioritera. Min fru accepterar inte att jag springer hur många lopp som helst. Tur är väl det, annars hade jag väl blivit en riktig kuf till slut 🙂 som inte gjorde annat än sprang lopp hela tiden.
Jag har fått lära mig att prioritera. Min fru accepterar inte att jag springer hur många lopp som helst. Tur är väl det, annars hade jag väl blivit en riktig kuf till slut 🙂 som inte gjorde annat än sprang lopp hela tiden.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:46Det är nog rätt, man behöver en motvikt fast det tar emot att säga det 😉
Det är nog rätt, man behöver en motvikt fast det tar emot att säga det 😉
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 19:50Visst är det så. För mig är det viktigt att ha nån som påminner mig om att inte bli för fanatisk. Jag vill inte framstå som den där danska ultralöparen i dokumentären...
Visst är det så. För mig är det viktigt att ha nån som påminner mig om att inte bli för fanatisk. Jag vill inte framstå som den där danska ultralöparen i dokumentären...
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 21:09Upptäckte just nu att mina fötter (tår) saknar både nya blånaglar och blåsor. Kan bero på att skorna gick sönder istället för tårna eller att jag bara har knappt 6 tånaglar kvar
😀
Upptäckte just nu att mina fötter (tår) saknar både nya blånaglar och blåsor. Kan bero på att skorna gick sönder istället för tårna eller att jag bara har knappt 6 tånaglar kvar
😀
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:27Jag kan förvånat skutta uppför och nerför trappor idag. Trodde jag skulle vara betydligt mer sliten.
Jag kan förvånat skutta uppför och nerför trappor idag. Trodde jag skulle vara betydligt mer sliten.
Quote from Funbeat user on 14 October 2008, 22:42Fick just en lista med lopp 2009 av min fru. Nio marathon, fyra ultra och en halvmara.
Puh, här är det jag som får sålla lite. Tur att vi inte är miljonärer, då skulle det bli lopp varenda helg året runt.
Fick just en lista med lopp 2009 av min fru. Nio marathon, fyra ultra och en halvmara.
Puh, här är det jag som får sålla lite. Tur att vi inte är miljonärer, då skulle det bli lopp varenda helg året runt.
Quote from Funbeat user on 15 October 2008, 06:37Det är alltid någon som måste vara värst 🙂
Det är alltid någon som måste vara värst 🙂