Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Emil,
Verkligen trevliga och bra funktionärer ni hade i går på loppet, ett toppenarrangemang helt enkelt!
Ses nästa år!

🙂

Vi tar gärna mot ris och ros om Sörmland Ultra Marathon. Skicka ett kort mail till sormlandultra@hotmail.com om det är någonting som du funderat på.

/Thomas
Stockholm Långdistansklubb

Härliga bilder Peter 🙂 Det verkar som ni haft ett skapligt äventyr

Även jag vill tacka funktionärerna och mina med/mot-löpare. Kom in straxt under min måltid 6 timmar. Känner mig nöjd med den tiden. Lite jobbigt med all lera på sina ställen, men det var kul och utmanande! 🙂

Åh men åh men ååååhhh det var alldeles fantastiskt, tack alla suveräna arrangörer och funktionärer! Nu längtar jag redan efter revanschen - har ni satt datum för nästa år?

Jag står förresten med fel klubbnamn i resultatlistan, har mailat två gånger nu oc

Om det skulle stå fel i resultatlistan får vi be er att ta skicka ett mail till sormlandultra@hotmail.com. Vi arbetar så snabbt vi kan med att rätta till ev. fel. Prioriteringen har varit att få ut resultatlistan på hemsidan, och ibland kan det bli lite f

Tack, nu var det visst fixat! (t+)

Helt klart rätt att prioritera att få ut resultaten. Tänkte bara det underlättar om man säger till så fort som möjligt om något är fel, så slipper ni rätta saker flera veckor i efterhand. 🙂

tack för en kanonkul tävling.I en fantastisk natur...Önskemål. ingen asfalt ! ajajaj mina stackars ben .Roliga kontroller, trevligt folk.Jag tänker lätt springa igen..(ska klara 5 timmar då)
hälsningar från västerås

Rekommenderar alla att besöka Fredrikas blogg för att få en rejäl dos löparinspiration. (t+)

Har ni satt nästa års datum än? Jag har sneglat på loppet i flera år men igår så skrev jag äntligen in den i målen för 2009 års löparsäsong. Kul! Jag är grymt taggad. Kan inte hålla på och småhatta på kortdistanser som maraton längre 😉