Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

SUM avklarad, duschad, middag äten och nu är det dags att fika och sjunka ner i TV-soffan.
SUM var bland det jävligaste jag tagit mig för hittills. Blöt, lerigt, fullt med rötter, löv som maskerar naturen alla fällor, backar från helvetet, halt och galet

SUM var ju faktiskt roligare än vad jag kom ihåg! Missade målsättningen med ett par minuter, men nytt pers med 50 minuter ändå!

Vad kan vara härligare än att springa 48 km i härligt höstväder? Fast hade kunnat vara utan motvinden på asfalten och hälften

48 km?
Ja vi har fått många olika sträckor från GPS ägare... Kortast är 41 km....
Vi får prata med en OFFICIELL banmätare... Då våra mätningar visar 50 km 450 meter...

Välkommna nästa år..

Bra löpt av alla....

Roger

Siffran kommer från ett par GPS:er. Håller dock med om att GPS:er inte är så exakta. Den exakta distansen är väl egentligen inte så viktig heller? Tror inte att de officiella banmätarna kan mäta den så exakt eftersom cykelhjulen skulle spinna på alla rött

Framhjulet spinner inte.... 😉
Ja hoppas alla fick en bra dag i skogen...
Roger

Min ultradebut (och maradebut) gick utmärkt. Med undantag för att min uppladdning bestod av magsjuka och att jag sprang fel 3 km så tycker jag att det var ett fantastiskt lopp. Jag tror att jag skulle kunna förbättra min tid 4:52 (egen klocka) med minst 1

Har lagt ut bilder från loppet.
http://www.teamfakta.se/?TitelID=348

Tack Peter, dig kan man lita på!!!

Tack alla deltagare och funktionärer!

Kom precis tillbaka från avsnitsling i pannlampans sken. Månen skapade en mycket speciell stämning i skogen och jag kan konstatera att det var en smula lerigt bitvis...

Kvällens möte var fö tre av tjurarna i Alby so

Tack Emil och alla andra som hjälpte till att göra SUM till årets mest utmanande lopp (iaf för min del)