Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Precis Peter, nästa år så 😀

Peter L, jag har epostat dig - funbeatkartorna från mina rekrundor går ju att ladda ner som KML i alla fall 🙂 (men kolla också mot SUM-kartan pga någon enstaka felspringning)

I MORGON SKA VI HA KUL!!

Banan är snitslad och klar.....

Ses imorgon

Roger

Har lite vånda vilka kläder och skor man ska ha på sig under loppet. Ganska torrt trots allt så det blir de vanliga och väl inkörda Asics 2130. Ska bli soligt under dagen och en temperatur upp emot 15 grader! 🙂 Kör nog med shorts.
Dock väntas en någon r

jag är inte det minsta avundsjuk på er.. men LYCKA TILL!
(t+)

Jag är nog avundsjuk på vädret. Det är nog bättre än det vi har...

Lycka till alla.
Lyckades föresten omvända ett MTB gäng som skulle mött er från andra hållet. De kände inte till loppet och valde att cykla en annan sträcka.

Var och såg startfältet ge sig iväg. Många olika stilar och utrustningar. Imponerad av vad alla hade framför sig.
När vi gick tillbaka mötte vi en löpare som skrattade och sa "ja jag blev lite försenad" nr 17. Han verkade helt ostressad av att han var se

Då var det hela avklarat. 5 timmar och 30 sekunder (egen tidtagning).

Tyvärr missade jag tåget från Uppsala, eller tog miste på tiden, och därmed den officiella starten. Fick dock hjälp av sekretariatet att fixa det som bode fixat där innan Sofie och jag

Hemma igen och väntar på maten (det är lyx med bra markservice) tiden blev inte riktigt som jag hade hoppas på men var tvungen att ta det lugnt på skogsstigarna. Det blev tillslut 4:41, hade hoppas på 4:30 då var jag på södra sidan av Rudansjön och hade s