Quote from Guest on 20 January 2010, 12:25Dalarnas äldsta marathonlopp, kanske Sveriges? Tror att det är DM i halvmarathon för Dalarna.
Tävlingen går på en vändbana, gemensam start sedan vänder de olika distanserna i Uggelbo, Solvarbo respektive Torsång.
Dalarnas äldsta marathonlopp, kanske Sveriges? Tror att det är DM i halvmarathon för Dalarna.
Tävlingen går på en vändbana, gemensam start sedan vänder de olika distanserna i Uggelbo, Solvarbo respektive Torsång.
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 12:35Samtidigt som Munkastigen, synd hade velat prova på Säters mara också.
Samtidigt som Munkastigen, synd hade velat prova på Säters mara också.
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 10:08Ingen inbjudan ute ännu, men den kommer väl under "Föreningen" på denna sida:
http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=69697
Krister, jag tror Vintermaran har "några" år mer på nacken än Sätermaran, men det är ju en ambulerande mara, så den räknade d
Ingen inbjudan ute ännu, men den kommer väl under "Föreningen" på denna sida:
http://www4.idrottonline.se/default.aspx?id=69697
Krister, jag tror Vintermaran har "några" år mer på nacken än Sätermaran, men det är ju en ambulerande mara, så den räknade d
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 10:41Vällingby är äldst, men Säter har skött sig bra genom åren.
Kul med lopp som har tradition.Har varit där ca. 10 gånger.
Vällingby är äldst, men Säter har skött sig bra genom åren.
Kul med lopp som har tradition.
Har varit där ca. 10 gånger.
Quote from Elias Engqvist on 21 January 2010, 13:58Krister - du har väl en pallplats att försvara eller hur var det?
Krister - du har väl en pallplats att försvara eller hur var det?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 11:11Nu ligger inbjudan uppe men den innehåller fel Datum. Lördagen den 25:e April finns ju inte 🙂
Helt fel! det var ju 2009
Nu ligger inbjudan uppe men den innehåller fel Datum. Lördagen den 25:e April finns ju inte 🙂
Helt fel! det var ju 2009
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 11:13Fel av mej! det var ju 2009, attans
Fel av mej! det var ju 2009, attans
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:22www.marathon.se anger lördag 24/4. Samma uppgift indirekt hos Dalarnas FIF (sammanfaller med DM i halvmaraton).
K-G Nyströms uppgift om (söndag) 25/4 är av detta att döma felaktig.
Hemsidan saknar f.n. (kl.13:20) uppgifter om årets tävling.
http://www.marathon.se anger lördag 24/4. Samma uppgift indirekt hos Dalarnas FIF (sammanfaller med DM i halvmaraton).
K-G Nyströms uppgift om (söndag) 25/4 är av detta att döma felaktig.
Hemsidan saknar f.n. (kl.13:20) uppgifter om årets tävling.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 16:26Har jag gjort bort mig igen?
Tydligen.(t-)Redigering.
Är det tillåtet med en klara-sig-grej?
På Säters IF hemsida står angivet 25/4.
Har jag gjort bort mig igen?
Tydligen.(t-)
Redigering.
Är det tillåtet med en klara-sig-grej?
På Säters IF hemsida står angivet 25/4.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 19:31Säters hemsida, länk enligt ovan, saknar f.n. (19:32) uppgifter om tävlingar eller annan aktivitet för 2010 öht. Datumet 25/4 avser 2009 års tävling.
Viktigt att korrekt datum anges för att vi långväga deltagare ska kunna planera och boka logi och resa i
Säters hemsida, länk enligt ovan, saknar f.n. (19:32) uppgifter om tävlingar eller annan aktivitet för 2010 öht. Datumet 25/4 avser 2009 års tävling.
Viktigt att korrekt datum anges för att vi långväga deltagare ska kunna planera och boka logi och resa i