Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ska vi då slå fast att loppet går lördagen den 24:e april....eller..?!
Kanonlopp som jag väl nu kutat ca tio gånger....gillar sträckningen...gillar naturen å gillar allt....(Saft efter målgången har gjort att jag lärt mig ta med något mera näringsrikt...h

Vadå näringsrikt, Kjell;) ?

Ja visst är det fint längs Dalälven. Tre år sen jag var där senast.

Näringsrik dryck brukade jag få av någon som hann i mål + duscha innan jag masade mig i mål.

Näringsrika goda mackor fanns det gott om.

Mackor.... å faan...är det oxo näringsrikt;)

K-G, Herr S och Kjell Å, om ni läser längst upp under tävlingens namn i den här tråden så står datumet när tävlingen går. Och har gjort så hela tiden sedan jag lade in tävlingen här på Funbeat.

Eftersom det har figurerat två olika uppgifter och hemsidan själv tiger, undrar jag med Hoola Bandoola: Vem kan man lita på?

På Krille kan man alltid tryggt lita! (t+)

Litar man trots allt inte på honom kan man ju titta på det officiella tävlingsprogrammet http://www.friidrott.se/tavling/program.aspx?type=4&year=2010

Där saknas å andra sidan åtskilliga tävlingar.

Visserligen saknas vissa tävlingar, men inte Säters tävling, och det är väl den som den här tråden handlar om?

Lite nätt 2½-månad kvar, vilken distans ska man välja? Ska man värma upp med att springa till Säter? Nedjogg efteråt hem igen? Dessa frågor bro

Att det saknas åtskilliga tävlingar där, beror i år nog kanske till en del på det nya anmälningsförfarandet FRIDA. Och i år finns trots allt både webbanmälan och traditionell pappersanmälan, men den senare ska visst bort nästa år. Hoppas att alla lärt sig