Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:34Vågar inte avslöja något....men du är på rätt väg så att säga...ehe. Hoppas att alla nu ser vilken låg profil vi håller i andra lopp-trådar. (-cirkusar!?).
Vågar inte avslöja något....men du är på rätt väg så att säga...ehe. Hoppas att alla nu ser vilken låg profil vi håller i andra lopp-trådar. (-cirkusar!?).
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:50Vi lär väl bara synas vid starten då, sedan drar väl ni "halvfigurer" iväg som en avlöning! 😉
Vi lär väl bara synas vid starten då, sedan drar väl ni "halvfigurer" iväg som en avlöning! 😉
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:59Krister > för två år sedan sprang jag kvartsmarathon och var nöjd att jag orkade hänga med Jaktis (som sprang marathon) i 1km 🙂
Krister > för två år sedan sprang jag kvartsmarathon och var nöjd att jag orkade hänga med Jaktis (som sprang marathon) i 1km 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 13:34Finns det någon som kan rapportera om snöläget i Säter???
Här i Månkarbo har det nu snöat oavbrutet sedan 03.30 å det finns inga tecken på att avta. Promenerade idag fram til ICA Tallen å kom hem blöt upp till knäna...! Kul om någon vet ref hur man ska ut
Finns det någon som kan rapportera om snöläget i Säter???
Här i Månkarbo har det nu snöat oavbrutet sedan 03.30 å det finns inga tecken på att avta. Promenerade idag fram til ICA Tallen å kom hem blöt upp till knäna...! Kul om någon vet ref hur man ska ut
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:20Skidor?
Skidor?
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 14:40Vattentät upp till knäna kanske...nu 11 timmars snöande...å inget slut i sikte. Kanske är det bara lokalt??
Vattentät upp till knäna kanske...nu 11 timmars snöande...å inget slut i sikte. Kanske är det bara lokalt??
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2010, 15:16Prognosen är sol och 7 grader varmt - idealiskt alltså!
(Som alltid i Dalarna)
Prognosen är sol och 7 grader varmt - idealiskt alltså!
(Som alltid i Dalarna)
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 17:52Jag befinner mig i Falun, fyra mil från Säter. Här har vi inte fått någon nederbörd på hela veckan. Nu har jag stämt av med min kollega på plats i Säter, ingen nederbörd att tala om där heller. Hon säger att det kom några "fjun" i luften på lunchen men de
Jag befinner mig i Falun, fyra mil från Säter. Här har vi inte fått någon nederbörd på hela veckan. Nu har jag stämt av med min kollega på plats i Säter, ingen nederbörd att tala om där heller. Hon säger att det kom några "fjun" i luften på lunchen men de
Quote from Funbeat user on 22 April 2010, 19:19Sträckan mellan Uppsala-Enköping kommer att ha extremt bra väder för löpning på lördag, medvind , sol i ögonen. Välkomna till värmen i Uppland. 😉
Sträckan mellan Uppsala-Enköping kommer att ha extremt bra väder för löpning på lördag, medvind , sol i ögonen. Välkomna till värmen i Uppland. 😉
Quote from Elias Engqvist on 22 April 2010, 19:25Nu blev det fel tråd Christer, detta är dalarna!
Nu blev det fel tråd Christer, detta är dalarna!