Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vågar inte avslöja något....men du är på rätt väg så att säga...ehe. Hoppas att alla nu ser vilken låg profil vi håller i andra lopp-trådar. (-cirkusar!?).

Vi lär väl bara synas vid starten då, sedan drar väl ni "halvfigurer" iväg som en avlöning! 😉

Krister > för två år sedan sprang jag kvartsmarathon och var nöjd att jag orkade hänga med Jaktis (som sprang marathon) i 1km 🙂

Finns det någon som kan rapportera om snöläget i Säter???
Här i Månkarbo har det nu snöat oavbrutet sedan 03.30 å det finns inga tecken på att avta. Promenerade idag fram til ICA Tallen å kom hem blöt upp till knäna...! Kul om någon vet ref hur man ska ut

Skidor?

Vattentät upp till knäna kanske...nu 11 timmars snöande...å inget slut i sikte. Kanske är det bara lokalt??

Prognosen är sol och 7 grader varmt - idealiskt alltså!
(Som alltid i Dalarna)

Jag befinner mig i Falun, fyra mil från Säter. Här har vi inte fått någon nederbörd på hela veckan. Nu har jag stämt av med min kollega på plats i Säter, ingen nederbörd att tala om där heller. Hon säger att det kom några "fjun" i luften på lunchen men de

Sträckan mellan Uppsala-Enköping kommer att ha extremt bra väder för löpning på lördag, medvind , sol i ögonen. Välkomna till värmen i Uppland. 😉

Nu blev det fel tråd Christer, detta är dalarna!