Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Vaaafaa..!?..de e ju samma plats.!?..eller samma valör..!?.vilket man nu vill????
Jag repeterar mig nog när jag säger att det är min 10:e Sätermarathon samt att ni alla som kommer i bil har en massa interessant läsning framför vindrutan. Ses i startfållan

Glömde du att sätta på läsglasögonen Kjelle 😉

Ja det gjorde jag nog....va e re för skillnad mellan orterna då..?????

Om du menar "Vad är det för skillnad på vädret i de två orterna" så är det ju ganska lika men det mulnar på tidigare på söndagmorgonen i Säter!

Annars är det nog ganska stor skillnad på Månkarbo och Säter!

Oj då Säter..!!!....Vilket väder ni bjöd på!!?? Å vinden var oxo helt riktig dvs nordan fram till vändningen å sen medvind hela vägen hem. Jag kom i lag med Leif Franzen från start å vi körde ett bra 5.35-tempo vilket jag kunde hålla till ca 26 km. Bensty

Bra jobbat Kjelle! Och kul att ses! Jag sprang min första halvmara (-tävling)på många år och lyckades iaf hålla mig en bit under 2timmar och kunde springa på rätt bra fram till de sista 2.5km ung. då det gick lite tungt...

Christer, dig hade jag tänkt hälsa på men... Före loppet var jag inte pratbar, i början av loppet (när jag sprang bredvid dig) var jag för andfådd och efter loppet såg jag dig inte. Så det kan bli ibland! Och Kjelle såg jag inte ens!

Jag pratade lite med både Kjelle och Christer. Och lite mer med Eva 🙂

För övrigt sprang jag med mina ganska lätta Saucony Type A2. Efter loppet och idag är jag lite mör under fotsulorna. Det är ju så poppis nu med synpunkterna att man i princip skulle

Och så en bild för alla som undrade vilka det var som var mest lysande och granna:

BILD:http://www1.idrottonline.se/ImageVault/Images/width_550/scope_0/compressionQuality_0/id_276235/conversionFormatType_WebSafe/ImageVaultHandler.aspx

Skymtar jag ett par bara ben där?! 🙂