Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Lena -> Både jag och Krister Lind körde med korta tajts och kompressionsstrumpor.

Heja Borlänge Löparklubb! Vad snygga vi var, kul att det finns bildbevis också! 🙂

Testar att lägga in en startbild, gick inte får prova igen snart.
Nää, får det inte å funka, joo! nu gick det
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=eb80246733ab4ab38f99f0d341a4452f.jpg&Size=

Häftig klubbild....Å sen tycker jag att det är jättehäftigt när man kutar i en gemensam klubbdräkt...skitasnyggt å coolt. Blonda bombnedslaget till vänster hade Leif Franzen och jag rygg på i typ 7 km innan vi var oartiga nog att gå ifrån. Vi hade oxo två

"Blonda bombnedslaget" går även under namnet Puff aka Ordförande i Borlänge LK!

Lena M J hon kollar bara efter snygga mansben hon...!?

Tadaa! Länk till resultatlistan. 🙂

http://www4.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_236346/ImageVaultHandler.aspx

Fast litet irriterande... Det där är fortfarande den okorrigerade resultatlistan som inte skulle ha lagts ut. Eftersom vi släpptes iväg en minut för tidigt ska det läggas på en minut på alla tider. (#)

Tillägg: Tack för länken, Stina. Jag ser att det s

Ja, jag såg också det Eva, efter att jag postat länken... Trist att den inte stämmer.

Tja nu fattar jag inkentinken....!? Jag startade min klocka på skottet å hade bara en sekund fel vid målgången!!! Eller skulle halvan ha startat en minut tidigare?????