Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:46Lena -> Både jag och Krister Lind körde med korta tajts och kompressionsstrumpor.
Lena -> Både jag och Krister Lind körde med korta tajts och kompressionsstrumpor.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 13:21Heja Borlänge Löparklubb! Vad snygga vi var, kul att det finns bildbevis också! 🙂
Heja Borlänge Löparklubb! Vad snygga vi var, kul att det finns bildbevis också! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:07Testar att lägga in en startbild, gick inte får prova igen snart.
Nää, får det inte å funka, joo! nu gick det
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=eb80246733ab4ab38f99f0d341a4452f.jpg&Size=
Testar att lägga in en startbild, gick inte får prova igen snart.
Nää, får det inte å funka, joo! nu gick det
BILD:www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=eb80246733ab4ab38f99f0d341a4452f.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:14Häftig klubbild....Å sen tycker jag att det är jättehäftigt när man kutar i en gemensam klubbdräkt...skitasnyggt å coolt. Blonda bombnedslaget till vänster hade Leif Franzen och jag rygg på i typ 7 km innan vi var oartiga nog att gå ifrån. Vi hade oxo två
Häftig klubbild....Å sen tycker jag att det är jättehäftigt när man kutar i en gemensam klubbdräkt...skitasnyggt å coolt. Blonda bombnedslaget till vänster hade Leif Franzen och jag rygg på i typ 7 km innan vi var oartiga nog att gå ifrån. Vi hade oxo två
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:46"Blonda bombnedslaget" går även under namnet Puff aka Ordförande i Borlänge LK!
"Blonda bombnedslaget" går även under namnet Puff aka Ordförande i Borlänge LK!
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 18:51Lena M J hon kollar bara efter snygga mansben hon...!?
Lena M J hon kollar bara efter snygga mansben hon...!?
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:18Tadaa! Länk till resultatlistan. 🙂
http://www4.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_236346/ImageVaultHandler.aspx
Tadaa! Länk till resultatlistan. 🙂
http://www4.idrottonline.se/ImageVault/Images/scope_0/id_236346/ImageVaultHandler.aspx
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:29Fast litet irriterande... Det där är fortfarande den okorrigerade resultatlistan som inte skulle ha lagts ut. Eftersom vi släpptes iväg en minut för tidigt ska det läggas på en minut på alla tider. (#)
Tillägg: Tack för länken, Stina. Jag ser att det s
Fast litet irriterande... Det där är fortfarande den okorrigerade resultatlistan som inte skulle ha lagts ut. Eftersom vi släpptes iväg en minut för tidigt ska det läggas på en minut på alla tider. (#)
Tillägg: Tack för länken, Stina. Jag ser att det s
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 19:37Ja, jag såg också det Eva, efter att jag postat länken... Trist att den inte stämmer.
Ja, jag såg också det Eva, efter att jag postat länken... Trist att den inte stämmer.
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:26Tja nu fattar jag inkentinken....!? Jag startade min klocka på skottet å hade bara en sekund fel vid målgången!!! Eller skulle halvan ha startat en minut tidigare?????
Tja nu fattar jag inkentinken....!? Jag startade min klocka på skottet å hade bara en sekund fel vid målgången!!! Eller skulle halvan ha startat en minut tidigare?????