Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 10:32Nu har jag bestämt mej. Det blir Maran i Säter (hela). Det blir som ett långpass. Kan/Får man göra så i löpning att använda ett lopp som träning? :-).
Hur är det med vätska? Saft efter har jag hört om (H), kan man få det under loppet oxå?
Nu har jag bestämt mej. Det blir Maran i Säter (hela). Det blir som ett långpass. Kan/Får man göra så i löpning att använda ett lopp som träning? :-).
Hur är det med vätska? Saft efter har jag hört om (H), kan man få det under loppet oxå?
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 10:28Ja visst kan man köra lopp som träning samt träning som lopp...å ja visst finns det vatten å sportdryck utmed banan så att i alla fall jag har varit nöjd. Å ja visst är det gott med saft efter loppet men jag tror nog att jag tvingar i mig lite 2,8 % stark
Ja visst kan man köra lopp som träning samt träning som lopp...å ja visst finns det vatten å sportdryck utmed banan så att i alla fall jag har varit nöjd. Å ja visst är det gott med saft efter loppet men jag tror nog att jag tvingar i mig lite 2,8 % stark
Quote from Funbeat user on 28 March 2010, 10:41Ja jag förstår att du måste tvinga dig:-) Men vi ses på vägarna längs Dalälven i vårsolens förhoppningsvisa glans!
Ja jag förstår att du måste tvinga dig:-) Men vi ses på vägarna längs Dalälven i vårsolens förhoppningsvisa glans!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 12:35Japp! då var jag anmäld, även berättat för och engagerat familjen så att jag kan få skjuts hem :-). Så då blir nog som Kjell föreslår, kanske t.o.m. en dubbling eller 2 (H)
Japp! då var jag anmäld, även berättat för och engagerat familjen så att jag kan få skjuts hem :-). Så då blir nog som Kjell föreslår, kanske t.o.m. en dubbling eller 2 (H)
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 13:23Jag har också anmält mig nu, det blev helmaran. Det har börjat bli ett återkommande vårtecken att springa från Säter upp till Torsång och vända.
Jag har också anmält mig nu, det blev helmaran. Det har börjat bli ett återkommande vårtecken att springa från Säter upp till Torsång och vända.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 13:58Ja Säter är verkligen en riktig vår-klassiker. Kollade bland mina lopp och det är faktiskt Nr 10 nu i nästa vecka. Kutade första gången 1997 så efter det har jag inte missat så många chanser. Nääää....jag är inte anmäld av strikt super-nojiga skäl. Körde
Ja Säter är verkligen en riktig vår-klassiker. Kollade bland mina lopp och det är faktiskt Nr 10 nu i nästa vecka. Kutade första gången 1997 så efter det har jag inte missat så många chanser. Nääää....jag är inte anmäld av strikt super-nojiga skäl. Körde
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 14:21Jag hade tänkt springa halvmaran - så då ses vi!
Jag hade tänkt springa halvmaran - så då ses vi!
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:25Yepp, anmäld till Säter halvmarathon.
Yepp, anmäld till Säter halvmarathon.
Quote from Funbeat user on 12 April 2010, 14:28Kul Christer å Leffe....å ni kommer att få en otroligt intressant lopp-inbjudan på vindrutan att sedan läsa till eftermiddagskaffet. Dvs om ni kommer i bil...ehe!!?
Kul Christer å Leffe....å ni kommer att få en otroligt intressant lopp-inbjudan på vindrutan att sedan läsa till eftermiddagskaffet. Dvs om ni kommer i bil...ehe!!?
Quote from Elias Engqvist on 12 April 2010, 14:30Loppcirkusen i Månkarbo?
Loppcirkusen i Månkarbo?