Quote from Funbeat user on 6 April 2011, 19:02Ser i min egen statistik att det är 11:e gången som jag startar i Sätermaran å banne mig om det inte är bara Stockholm och Kiel som jag kutat flera gånger i. Avståndet Månkarbo - Säter har nog sin förklaring men jag gillar loppet myche. Att det är betydli
Ser i min egen statistik att det är 11:e gången som jag startar i Sätermaran å banne mig om det inte är bara Stockholm och Kiel som jag kutat flera gånger i. Avståndet Månkarbo - Säter har nog sin förklaring men jag gillar loppet myche. Att det är betydli
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 12:32Jag kommer att göra 6:e Sätermaran och 50:e (26 maror, 24 ultror) totalt, litet jubileum alltså.
Väderprognosen på YR för 30:e april säger 10 grader, soligt och motvind upp till vändningen.
Jag kommer att göra 6:e Sätermaran och 50:e (26 maror, 24 ultror) totalt, litet jubileum alltså.
Väderprognosen på YR för 30:e april säger 10 grader, soligt och motvind upp till vändningen.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 16:06Grattis i förskott då 🙂 För jag lär ju inte veta hur du ser ut så att jag kan gratta dig personligen vid start. Jag springer dock bara halva vilket är gott nog åt mig 🙂
Grattis i förskott då 🙂 För jag lär ju inte veta hur du ser ut så att jag kan gratta dig personligen vid start. Jag springer dock bara halva vilket är gott nog åt mig 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 22:53Krister: Motvind upp till vändningen, säger du? Medvind på hemvägen, alltså! Toppen! 🙂
Krister: Motvind upp till vändningen, säger du? Medvind på hemvägen, alltså! Toppen! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 17:54GRATTIS till jubileumet Krister...(Ja nu är du ju inte i mål ännu liksom...men ändå..!) Motvind bort till vändningen låter super-duper...bara den nu inte "kantrar" som jag varit med om tidigare några gånger...hehehe...Sådant som man väl får ta. Då ses vi
GRATTIS till jubileumet Krister...(Ja nu är du ju inte i mål ännu liksom...men ändå..!) Motvind bort till vändningen låter super-duper...bara den nu inte "kantrar" som jag varit med om tidigare några gånger...hehehe...Sådant som man väl får ta. Då ses vi
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:08Tack för det, men jag ska ju först i mål som sagt! 🙂
Tack för det, men jag ska ju först i mål som sagt! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:29Men Krille, ska du springa själv eller vara draghund åt Laila? 🙂
Men Krille, ska du springa själv eller vara draghund åt Laila? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:33Vet ej att Krister brutit någon gång.
En seg rackare.
Det blir nr. 50 på hemmaplan i Dalarna. (t+)Det där med vind i Säter hänger jag inte med på.
Om vind skulle förekomma borde det vara motvind hemåt.På mina marathonlopp där har jag ett minne av
Vet ej att Krister brutit någon gång.
En seg rackare.
Det blir nr. 50 på hemmaplan i Dalarna. (t+)
Det där med vind i Säter hänger jag inte med på.
Om vind skulle förekomma borde det vara motvind hemåt.
På mina marathonlopp där har jag ett minne av
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:47Ja tänk vad minnet försämras med åldern.!!??...men tydligen på ett positivt sätt så att bara dom positiva sakerna finns kvar i pallet..Annars kommer jag ju som ung är ihåg både snöblask,störtregn,hagel och näst intill orkan (Hela vägen till vändningen å s
Ja tänk vad minnet försämras med åldern.!!??...men tydligen på ett positivt sätt så att bara dom positiva sakerna finns kvar i pallet..Annars kommer jag ju som ung är ihåg både snöblask,störtregn,hagel och näst intill orkan (Hela vägen till vändningen å s
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 19:49Leif, det är nog dags för mig att betala tillbaka lite till Laila efter de tre senaste bergsloppen där hon (L) har fått sköta dragjobbet.
Leif, det är nog dags för mig att betala tillbaka lite till Laila efter de tre senaste bergsloppen där hon (L) har fått sköta dragjobbet.