Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 20:13Karin = vet ej om det hänt något. De skulle skicka info.
Jimmy = Jag håller med, vore kul att höra Niklas version.
fp. David = Du har inte sett någon triathlon där det inte fuskats, låter tragiskt men jag delar inte din uppfattning.
Karin = vet ej om det hänt något. De skulle skicka info.
Jimmy = Jag håller med, vore kul att höra Niklas version.
fp. David = Du har inte sett någon triathlon där det inte fuskats, låter tragiskt men jag delar inte din uppfattning.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 20:57Till saken hör att jag har sett några stycken inklusive SM.
Jag vet inte varför man inte har ett bättre system som man t.ex. har inom cykel.
Till saken hör att jag har sett några stycken inklusive SM.
Jag vet inte varför man inte har ett bättre system som man t.ex. har inom cykel.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 13:24Jag blev först nu länkad hit, och har nu en stor klump i magen.. väldigt otrevligt att läsa vad andra har för åsikt om mitt beteende i detta lopp.
Lite fakta:
- jag cyklade helt ensam första 5 milen, sista 7 låg jag bakom Robert.
- fartskillnaden mot Rob
Jag blev först nu länkad hit, och har nu en stor klump i magen.. väldigt otrevligt att läsa vad andra har för åsikt om mitt beteende i detta lopp.
Lite fakta:
- jag cyklade helt ensam första 5 milen, sista 7 låg jag bakom Robert.
- fartskillnaden mot Rob
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 13:30Man kan också ha 25 meter som avstånd och då är det inget problem efter svängar och dyligt. Man kommer inte in på rulle då.
Man kan också ha 25 meter som avstånd och då är det inget problem efter svängar och dyligt. Man kommer inte in på rulle då.
Quote from Funbeat user on 8 September 2012, 16:04Nog med prat, nu lynchar vi! 😉
Nog med prat, nu lynchar vi! 😉