Quote from Guest on 14 June 2008, 15:35Nu kan man äntligen sätta upp personliga mål som går ut på att utföra ett visst antal repetioner. Exempelvis att göra säg 500 armhävningar, situps eller chins under en månad.
Nu kan man äntligen sätta upp personliga mål som går ut på att utföra ett visst antal repetioner. Exempelvis att göra säg 500 armhävningar, situps eller chins under en månad.
Quote from Galderma Fritidsförening on 14 June 2008, 15:45Ytterligare en av många bra funktioner! 😀
Ytterligare en av många bra funktioner! 😀
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:32Halleluja det här har jag väntat på länge!! 😀
Halleluja det här har jag väntat på länge!! 😀
Quote from mårten jansson on 14 June 2008, 18:23😀
😀
Quote from Magnus Gelang on 14 June 2008, 22:27Supertack Olle 🙂
Supertack Olle 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 22:45Jag ska sätta upp ett mål med repetitioner:
Ropa "Tack Olle för Funbeat!" 100 ggr om dan, resten av livet! (H:)
Jag ska sätta upp ett mål med repetitioner:
Ropa "Tack Olle för Funbeat!" 100 ggr om dan, resten av livet! (H:)
Quote from Najmo Fadhaye on 15 June 2008, 15:25Åh vad bra, tack! Det här forumet blir bara bättre och bättre. 😀
Åh vad bra, tack! Det här forumet blir bara bättre och bättre. 😀
Quote from Lydia Stoyanova on 15 June 2008, 16:09Det verkar som att alla mina önskningar på funbeat-funktionslistan dök upp igår. (:
Tack för denna efterlängtade funktion också!
Det verkar som att alla mina önskningar på funbeat-funktionslistan dök upp igår. (:
Tack för denna efterlängtade funktion också!
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:12Kanon, går det eller kommer det funktion för att sätta upp mål typ att man ska cykla 150Mil på obestämd tid så man kan skriva in när man använt en kedja tillräckligt länge för byte?
Kanon, går det eller kommer det funktion för att sätta upp mål typ att man ska cykla 150Mil på obestämd tid så man kan skriva in när man använt en kedja tillräckligt länge för byte?
Quote from Funbeat user on 16 June 2008, 10:26Lars: Sätt bara ett slutdatum långt fram i tiden (jag har ingen aning om hur ofta man bör byta kedja, eller hur mycket du cyklar för den delen 🙂
Sen är det ju bara att ta bort målet, alternativt ändra slutdatumet till det datum du byter.
Lars: Sätt bara ett slutdatum långt fram i tiden (jag har ingen aning om hur ofta man bör byta kedja, eller hur mycket du cyklar för den delen 🙂
Sen är det ju bara att ta bort målet, alternativt ändra slutdatumet till det datum du byter.