Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Japp har gjort så nu, tänkte att den kanske kunde vara en framtidare feature. 🙂

Bra jobbat iaf. 😉

Fast jag skulle fortfarande vilja ha den där kommentarsrutan på mål sidan. Inte bland hastighetsmätarna utan på målsidan. För varje målenhet, vecka, månad, år, skulle jag vilja kunna skriva en kommentar. Tex Var i stockholm, promenerade mkt. eller influen

Ja Evely,,,,det vill jag också gärna ha.

Mycket bra funktion! Jag gillar dunamiken på funbeat. Inga slutprodukter, bara utvecklingsbara prototyper.

Men 500 armhävningar i veckan!?!?!? Möjligen, och då menar jag troligen inte, skulle jag kunna komma upp i 500 på en månad (om det är 31 dagar). 😉

I veckan? Jag skrev minsan per månad, försök inte 🙂

Hmm läste visst lite slarvigt...

Men jag får ett fel när jag testar detta 🙁
Jag har satt 60.000 steg/vecka som mål, och att det ska räkna träningstypen Gång,,,,och så reggar jag alla steg som Gång, men jag får ändå inte upp detta som mål i kalendern.
När jag kollar under "Mina mål" får

Tack, tack, tack och tack igen Olle!!

Som jag har längtat efter detta! Och när funktionen väl kommer så gör den det när jag är i en annan värld än FunBeat ett par veckor, så jag hade ingen aning om detta förrän idag. Jag lovar och svär att jag inte ska r

jag saknar en funktion som gör att man kan sätta upp ett mål på att klara en runda på en viss tid ( bra om det inte behöver vara en runda man ritat i efter som att det är svårt att göra med te.x elljusspår.)

Håller med Lukas
Det hade varit toppen att kunna sätta upp resultatmål också, inte bara frekvensmål.