Quote from Guest on 15 January 2008, 23:00Vore det inte lite kul om man kunde välja textfärg i sin blogg?
Kanske fixa fetstil, kursivering, understrykning också?En enkel textredigerare för färg, fetstil, kursivering och understrykning borde ju inte vara så himla svårt att fixa.
Vad tycker n
Vore det inte lite kul om man kunde välja textfärg i sin blogg?
Kanske fixa fetstil, kursivering, understrykning också?
En enkel textredigerare för färg, fetstil, kursivering och understrykning borde ju inte vara så himla svårt att fixa.
Vad tycker n
Quote from Funbeat user on 15 January 2008, 23:10Absolut! Jag skulle vilja kunna kursivera, stryka under och använda fetstil åtminstone.
Behövs inte mer.
Absolut! Jag skulle vilja kunna kursivera, stryka under och använda fetstil åtminstone.
Behövs inte mer.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 00:21Jag vill också kunna skriva fetstilt och kursivt för det är svårt att uttrycka sig med och tolka _understrykningar_ och VERSALER.
Jag vill också kunna skriva fetstilt och kursivt för det är svårt att uttrycka sig med och tolka _understrykningar_ och VERSALER.
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 07:10Inskaffa rosa text! 😉
Inskaffa rosa text! 😉
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 January 2008, 11:24Lady G: Håller med dig. Färg är inget som är jätteviktigt men skulle åtminstånde vilja ha fetstil, kursivering och understrykning. Borde väl inte vara så jättesvårt att fixa, eller?
Lady G: Håller med dig. Färg är inget som är jätteviktigt men skulle åtminstånde vilja ha fetstil, kursivering och understrykning. Borde väl inte vara så jättesvårt att fixa, eller?
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 12:34Kan man inte få BBCode att funka här... Olle?
Kan man inte få BBCode att funka här... Olle?
Quote from Funbeat user on 16 January 2008, 13:23skulle vilja kunna ha texten olika färger i tränings kalendern så man lätt ser tex att den dagen har jag kört biceps... nu flyter allt ihop liksom om man lägger in flera olika saker varje dag..
skulle vilja kunna ha texten olika färger i tränings kalendern så man lätt ser tex att den dagen har jag kört biceps... nu flyter allt ihop liksom om man lägger in flera olika saker varje dag..
Quote from Galderma Fritidsförening on 16 January 2008, 13:58Ja det var en bra idé. Det skulle kunna vara olika färg på olika träningstyper, fördefinerat alltså.
Ja det var en bra idé. Det skulle kunna vara olika färg på olika träningstyper, fördefinerat alltså.
Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 09:11Då behövs ju 100 olika fördefinierade färger.... känns som detta kommer bli rörigt och för att inte säga svårt att anpassa så att man kan särskilja
Då behövs ju 100 olika fördefinierade färger.... känns som detta kommer bli rörigt och för att inte säga svårt att anpassa så att man kan särskilja
Quote from Galderma Fritidsförening on 17 January 2008, 10:46Det har du iofs rätt i, Per. Kom just på en annan bättre grej, det skulle kunna vara som så att alla träningstyper i kalendern är fetstilta. Har man flera träningstyper varje dag så syns det ju knappt vilken som är vilken. De flyter in i varandra, som Joh
Det har du iofs rätt i, Per. Kom just på en annan bättre grej, det skulle kunna vara som så att alla träningstyper i kalendern är fetstilta. Har man flera träningstyper varje dag så syns det ju knappt vilken som är vilken. De flyter in i varandra, som Joh