Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 14:43Marre, under Min profil... hittar du en "utmärkande funktion"
Marre, under Min profil... hittar du en "utmärkande funktion"
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 18:41spara en dyslektikers nerver och håller er till normal text i forumen tack.
spara en dyslektikers nerver och håller er till normal text i forumen tack.
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 18:50Ah va bra att du nämnde detta Jessica.
Försvåras det för dyslektiker med fet och kursivt oxå?
Ah va bra att du nämnde detta Jessica.
Försvåras det för dyslektiker med fet och kursivt oxå?
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 18:53om det blir för rörigt så är det inte lätt. men om man använder det tillenstaka ord ås kan det gå bra. till och med bli lättare.
om det blir för rörigt så är det inte lätt. men om man använder det tillenstaka ord ås kan det gå bra. till och med bli lättare.
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 20:47Ah. Bra att veta. 🙂
Har en kompis som är färgblind men folk tycks inte tro på honom och envisas med att färga kolumner i hopplösa färger som betyder både det ena och andra och för honom är det bara nyanser av brunt eller nåt. Ibland verkar det som de t
Ah. Bra att veta. 🙂
Har en kompis som är färgblind men folk tycks inte tro på honom och envisas med att färga kolumner i hopplösa färger som betyder både det ena och andra och för honom är det bara nyanser av brunt eller nåt. Ibland verkar det som de t
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 20:54ungefär som när jag frågar hur nånting stavas och får svaret "som det låter"
(#)
jag hör ju inte om det ska va ett g eller k eller två eller en eller 15 konsonanter efter vokaler.
ungefär som när jag frågar hur nånting stavas och får svaret "som det låter"
(#)
jag hör ju inte om det ska va ett g eller k eller två eller en eller 15 konsonanter efter vokaler.
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 21:00Apropå konsonanter...(eller nått)
Hörde ngn gång att det (svenska)ord som har flest konsonanter i rad är "herbstskt" som kommer av namnet Herbst. Sju stycken i rad 🙂
Apropå konsonanter...(eller nått)
Hörde ngn gång att det (svenska)ord som har flest konsonanter i rad är "herbstskt" som kommer av namnet Herbst. Sju stycken i rad 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 23:56Aha, "sitter" dyslexi hur man hör orden?
Walesiska lär vara värre ...
Aha, "sitter" dyslexi hur man hör orden?
Walesiska lär vara värre ...
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 00:00bland annat i hur du hör orden. i mitt fall är det de som är värst drabbat. läser bra. skriver lite sämre
bland annat i hur du hör orden. i mitt fall är det de som är värst drabbat. läser bra. skriver lite sämre
Quote from Funbeat user on 19 January 2008, 00:01OK, det var intressant!
OK, det var intressant!