Quote from Funbeat user on 17 January 2008, 23:22kan man inte ha så man väljer olika färger på texten själv... vill man inte så behöver man inte men vill man så kan man... det behöver inte finns 100 olika färger... de räcker med ett par stycken.. dom flesta har ju bara ett antal grejer dom tränar ofta o
kan man inte ha så man väljer olika färger på texten själv... vill man inte så behöver man inte men vill man så kan man... det behöver inte finns 100 olika färger... de räcker med ett par stycken.. dom flesta har ju bara ett antal grejer dom tränar ofta o
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 06:30Färger och textformatering på de personliga delarna som kalender och blogg är nog bra men jag tycker det skall vara restriktivt i forumdelar. Det är bra att man kan lägga in bilder för att kunna visa något samt eventuellt kunna genomföra enkel textformate
Färger och textformatering på de personliga delarna som kalender och blogg är nog bra men jag tycker det skall vara restriktivt i forumdelar. Det är bra att man kan lägga in bilder för att kunna visa något samt eventuellt kunna genomföra enkel textformate
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 11:06spela roll då om de blir julstämning....... man får väll göra som man vill... vill du inte ha nån färg så låter du bli... andra kanske vill?!
spela roll då om de blir julstämning....... man får väll göra som man vill... vill du inte ha nån färg så låter du bli... andra kanske vill?!
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 13:31Jag går naken hemma men inte på ICA.
Jag går naken hemma men inte på ICA.
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 13:32>Jag går naken hemma men inte på ICA.
Typiskt inskränkta svenskar! 🙂
>Jag går naken hemma men inte på ICA.
Typiskt inskränkta svenskar! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 January 2008, 13:52Hur klickar man i på kartan vart man bor någonstans???
Hur klickar man i på kartan vart man bor någonstans???
Quote from mårten jansson on 18 January 2008, 14:24Jag hade absolut inte heller tyckt om om färger kom till diskussionforumen. På sina egna sidor får folk göra vad de vill och fetstilt, kursivt, understryket och överstryket kan vara jättebra!
Jag hade absolut inte heller tyckt om om färger kom till diskussionforumen. På sina egna sidor får folk göra vad de vill och fetstilt, kursivt, understryket och överstryket kan vara jättebra!
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 January 2008, 14:27Nu var det ju bloggen och träningsdagboken vi snackade om... färger och fet, kursiv, understrykning till bloggen samt fetstilta träningstyper i kalendern.
Nu var det ju bloggen och träningsdagboken vi snackade om... färger och fet, kursiv, understrykning till bloggen samt fetstilta träningstyper i kalendern.
Quote from mårten jansson on 18 January 2008, 14:28Mitt inlägg kom som en följd av Andreas inlägg 🙂
Mitt inlägg kom som en följd av Andreas inlägg 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 18 January 2008, 14:30Ok 🙂
Ok 🙂