Quote from Guest on 22 June 2010, 13:50Jag känner mig lite "mållös" efter att ha klarat av Broloppet och därmed min halvmaradebut. Jag vet att mål naturligtvis måste vara mina egna, men jag vill ändå ha tips på vad som ska vara nästa steg på vägen.
Bakgrund: Hösten 2007 vägde jag ca 93 kg oc
Jag känner mig lite "mållös" efter att ha klarat av Broloppet och därmed min halvmaradebut. Jag vet att mål naturligtvis måste vara mina egna, men jag vill ändå ha tips på vad som ska vara nästa steg på vägen.
Bakgrund: Hösten 2007 vägde jag ca 93 kg oc
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:00Du är redan i mål! Det du gjort är imponerande. Ingen är löpare om man inte tagit sig i mål på maran inom 5 timmar. Men å andra sidan bara spring och njut.
Du är redan i mål! Det du gjort är imponerande. Ingen är löpare om man inte tagit sig i mål på maran inom 5 timmar. Men å andra sidan bara spring och njut.
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 14:03hej Camilla, först vill jag gratulera till dina klarade mål! det finns inget behov av att klara milen på runt 55 minuter för att klara maran - titta gärna på marathon.se där det finns olika program allt från 3 timmars till Klara loppet ( dvs 6timmar).
Tre
hej Camilla, först vill jag gratulera till dina klarade mål! det finns inget behov av att klara milen på runt 55 minuter för att klara maran - titta gärna på marathon.se där det finns olika program allt från 3 timmars till Klara loppet ( dvs 6timmar).
Tre
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 19:47Tack för uppmuntran! Jag inser att jag kommit långt och klarat många mål redan. Men det är också målen och strävan mot dem som driver mig framåt...
Jag tror det får bli en satsning mot marathon-sträckan. Jag vet dock inte på hur lång tid om det blir till
Tack för uppmuntran! Jag inser att jag kommit långt och klarat många mål redan. Men det är också målen och strävan mot dem som driver mig framåt...
Jag tror det får bli en satsning mot marathon-sträckan. Jag vet dock inte på hur lång tid om det blir till
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 20:22Satsa på maran. Om det dröjer tills 2014 så gör jag dig sällskap
Satsa på maran. Om det dröjer tills 2014 så gör jag dig sällskap
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2010, 20:47Jag vet inte ja, varför ska nya mål alltid vara längre än föregående mål? Varför inte 100m på 15s eller 1500 på 8 minuter eller halvmaran under 2 timmar osv osv
Jag vet inte ja, varför ska nya mål alltid vara längre än föregående mål? Varför inte 100m på 15s eller 1500 på 8 minuter eller halvmaran under 2 timmar osv osv
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:11Det är väl känslan?
Klarar jag det?
Klarar jag en halvmara?
klarar jag en hel?
Kan jag klara det efter att jag simmat och cyklat?
osv
Det är väl känslan?
Klarar jag det?
Klarar jag en halvmara?
klarar jag en hel?
Kan jag klara det efter att jag simmat och cyklat?
osv
Quote from Funbeat user on 22 June 2010, 21:12Dom är UNGA Christer....glöm inte det.!?
Dom är UNGA Christer....glöm inte det.!?
Quote from Elias Engqvist on 22 June 2010, 21:14Jamen just de Kjelle, det är ju dom som ska slå världsrekord på 400m. Vi gamlingar lallar runt på marathon mm i promenadfart...
Jamen just de Kjelle, det är ju dom som ska slå världsrekord på 400m. Vi gamlingar lallar runt på marathon mm i promenadfart...
Quote from Funbeat user on 23 June 2010, 08:40Klarar du en halvmara och känner dig så fräsch efteråt att du kan persa på både 5K och 10K inom lppet av en vecka efteråt kan jag inte föreställa mig att det ska vara några problem att fixa en mara. Tog du det lugnt skulle du fixa den i morgon, men för en
Klarar du en halvmara och känner dig så fräsch efteråt att du kan persa på både 5K och 10K inom lppet av en vecka efteråt kan jag inte föreställa mig att det ska vara några problem att fixa en mara. Tog du det lugnt skulle du fixa den i morgon, men för en