Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSadel och cykelbyxor?
You need to log in to create posts and topics.

Jag är jättenöjd med mina byxor. Satt på cykeln i nästan fem timmar i lördags och det är kanon.. eller.. det finns inget som hjälper när det väl börjar ömma 🙂
Men byxorna är bra, sitter bra... alltså det känns bra. Mjuka å fina!

Frågar vidare:
Någon som testat Crafts grejer och har synpunkter, respektive Röhnisch?

Allmänt:
Rö har jag inte så mkt erfarenhet av, köper oftast andra märken. Craft har jag en del plagg, de billigaste är inte bra men de dyrare är det - precis som andra märken skulle jag tro? underställ är t ex suveräna, köpte de dyrare som inte var tvåpac

Ja många märken verkar göra lågpriskopior på sig själva - inte bara när det gäller sportgrejer.
Har själv Crafts t-tröjor, tycker de fungerar bra att gå eller cykla till och från jobbet i t ex.

Kollat på nätet lite sista tiden, men det är ju rätt svårt

Anna, nu när du blivit cykelfrälst så kommer du nog skaffa dej ett par cyklebyxor också.. det är bara en tidsfråga 🙂

är medveten om det Silva! 😉 Jag tittade på löparkläder i helgen och tänkte att jag var tvungen att hejda mig, jag cyklar mer än jag springer! 😉 Enda orsaken till att cykelkläder uteblivit är att butikerna inte säljer det. Jag köper på impuls i affärer o

Jag fick reda på idag att en viss tjej (jag tror att hon inte bryr sig om jag nämna det) ska testa cirka 12 olika par cykelshorts för tjejer.
Resultatet ska redovisas i "Cyklar- 3" nu i höst.
Lite sent för i år .... men nåsta år kommer alltid 🙂

Sånt jobb skulle jag vilja ha.. måste ju vara drömmen 🙂

Det finns säkert de som kommer att dra nytta av det.
Personligen tar jag alltid de jag tycker har en duglig pris och passar.
Sedan vid användning har det aldrig hänt att just de jag köpt inte var bra.
Var ligger skillnaden mellan bra o mindre bra cykelbyx

Jo bekvämlighetsfaktor är ett ord ... det är väl just det jag undrar över - har de som beställt grejer upptäckt att saker inte satt bra ALLS, att modellen inte passade, eller att kvaliteten inte kändes som ni tänkt er? Och sedan att beställa skor, eller s