Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:14Men om du nu får problem med positionen av dina sittben så borde det väga tyngre än en extrem sittposition som du inte klarar av?
Men om du nu får problem med positionen av dina sittben så borde det väga tyngre än en extrem sittposition som du inte klarar av?
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:14Stefan, dina första 5 cent var ju väldigt intressanta. Ska kika på resten av länkarna nu...
Stefan, dina första 5 cent var ju väldigt intressanta. Ska kika på resten av länkarna nu...
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:17Hmm, en såndär "klosadel" är det ju faktiskt en kompis som har... måste be och få testa den av honom, det måste ju vara det bästa (istället för att köpa sadeln i säcken)...
Hmm, en såndär "klosadel" är det ju faktiskt en kompis som har... måste be och få testa den av honom, det måste ju vara det bästa (istället för att köpa sadeln i säcken)...
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:19Köp en BROOKS Swift och kör in den så får du den mest optimala sadeln.
Köp en BROOKS Swift och kör in den så får du den mest optimala sadeln.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:22Återkom gärna med feedback ang. klosadeln.
Jag blev lite sugen själv.
Återkom gärna med feedback ang. klosadeln.
Jag blev lite sugen själv.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:22Knasgubbe. Du är förmodligen som min make helt befriad från dessa sadeleländesproblem som vi andra liiiiiiiiiiiiiiider av.
Edit: Ni förstår säkert att det är David som är knasgubben och ingen annan
Knasgubbe. Du är förmodligen som min make helt befriad från dessa sadeleländesproblem som vi andra liiiiiiiiiiiiiiider av.
Edit: Ni förstår säkert att det är David som är knasgubben och ingen annan
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:28BROOKS har varit svaret på sadelproblem i över hundra år.
De har ett utmärkt sortiment.
Sedan är det bara att massera och spendera en 300-400 mil på sadeln.
KLART!
BROOKS har varit svaret på sadelproblem i över hundra år.
De har ett utmärkt sortiment.
Sedan är det bara att massera och spendera en 300-400 mil på sadeln.
KLART!
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 20:53Brooks är dock inte snabba så på att leverera, Jag beställde min b17 narrow den 24 september av cyclecomponents, den kommer med posten i morn..
Brooks är dock inte snabba så på att leverera, Jag beställde min b17 narrow den 24 september av cyclecomponents, den kommer med posten i morn..
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 21:00Varför köpa av CC?
De finns på Bikeplace? Mölndals-Göteborgsvägen.
Varför köpa av CC?
De finns på Bikeplace? Mölndals-Göteborgsvägen.
Quote from Funbeat user on 22 October 2009, 21:53Jag kollade in Bikeplace på nätet men dom verkar inte ha postorderverksamhet. Det är ju lite långt att åka till Göteborg för att inhandla sadel (för mig boendes norr om kungsbuan åtminståne).. Annars tar jag tacksamt emot tips om alternativ till cc.
kun
Jag kollade in Bikeplace på nätet men dom verkar inte ha postorderverksamhet. Det är ju lite långt att åka till Göteborg för att inhandla sadel (för mig boendes norr om kungsbuan åtminståne).. Annars tar jag tacksamt emot tips om alternativ till cc.
kun